Help! mijn gevoelens voor hem zitten in de weg

Wel ik had dus iets met een jongen… maar we hadden geen officiele relatie met elkaar (ook al ging 't naar die richting), want hij ging gewoon met andere meisjes zoenen etc. Na een tijd toen het “uit” was tussen ons en ik zag hem ongelukkig rondlopen… sprak ik hem weer aan… en vanaf dat moment begonnen we weer te praten over van alles en nog wat… en we begonnen echt bevriend te raken met elkaar. En ik ben ook nu gehecht aan hem geraakt want telkens als ik me k*t voel, of er is iets gebeurd of ik wil gwn met iemand praten… staat hij voor me klaar. En ik vertrouw hem echt… hij weet zelfs meer dan mijn beste vriendin…
Maar ik heb gemerkt dat ik nog niet over hem heen ben… want hij heeft nu een vriendin en ik zag hem laatst haar op school zoenen… en dat deed zo’n beetje pijn.
Wel mijn probleem is dat hij nu merkt dat er iets met me mis is… en hij wilt weten wat… en hij wilt me helpen… maar ik duw hem steeds weg (van wijze van spreken) want hij is de reden waarom ik me nu zo voel…
en sommigen zeggen dat ik hem de waarheid moet vertellen… maar als ik de waarheid aan hem vetel… dan loop ik een kans dat ik hem kwijtraak en dat dingen niet meer zoals vroeger wordt… en ik hou van deze jongen (daar ben ik zeker van… want ook al heeft hij een rot verleden gehad en is hij niet de ideale jongen en hij doet soms stomme dingen, ik accepteer hem hoe hij is… en ik zal hem nooit in de steek laten… hij betekent veel voor me)

Misschien kun je het toch beter vertellen. Als jij verder niks met die gevoelens doet, is er toch geen probleem?

Jaa dat is zo vervelend. Zoiets heb ik ook, alleen woont hij heel ver weg. Maar ik heb volgende week tentamens en ik kan me gewoon absoluut niet concentreren omdat ik me dan kut voel enzo. Maar ik denk dat het beste nog altijd is om het gewoon te zeggen… Anders gaat het gewoon niet werken, ook de vrienschap niet.

wel voor hem… want ik loop 't risico dat hij helemaal raar gaat doen, omdat hij niet wilt dat ik iets voor hem voel… omdat hij een vriendin heeft.

ik zou het toch niet tegen hem vertellen…
ik had ook zo’n situatie, maar dan van de andere kant,
en toen ik dat hoorde ging ik onbewust toch meer afstand nemen…

ik weet dat dit niet is wat je wil horen, maar ik had het liever niet geweten xd
probeer verder dan hem te kijken, misschien zijn er wel veeel leukere jongens :wink: