HELP. mijn eerste keer was een ramp!

Oke, ik en mijn vriendje wilde ‘het’ vandaag dus voor de eerste keer doen. Wij dus leuk voorspel enzo… en die condoom om gedaan… maar toen moest zijn penis ‘erin’. Hoe we 't ook probeerde het lukte echt voor geen meter. Hij wilde 'm steeds ‘doorduwen’ maar ik had een verschrikkelijke pijn. Zat hij wel op de goeie plek? Ik had echt het idee van wel… maar hoe kan die er dan niet in komen? Het was zo raar! Het leek net of hij met zijn penis allemaal zat te duwen, maar dat er geen gat zat ofzo. Ookal weet ik bijna zeker dat ie goed zat, maar hij ging er gewoon niet in! Hoe kan dit?

Iemand? Help! :open_mouth:

Het is in ieder geval heel irritant voor jou en je vriendje, ga naar de huisarts of iemand die je echt kan vertrouwen, misschien is je huisarts niet echt de 1e waarnaar je toe zou gaan;)

Het is algemeen bekend dat, door bijvoorbeeld zenuwen, je spieren zich aanspannen. Als dat gebeurd is het vrij lastig om 'm erin te krijgen (om het maar even zo te zeggen =P). Misschien is dat het geval =).

vaag ;0
maarja ik ben maagd xD

Jij hebt wel hele rare topics

kan vanwege de spanning zijn, mijn eerste keer was ook alles behalve ‘meteen erin’ en ‘net als in de film’. Zo is bijna iedere keer. Probeer het gewoon nog een keer, want het kan zijn dat je door de spanning ongemerkt verkrampt raakte. Veel succes!

Dankjewel :’)

Een ketting draait ook niet soepel zonder olie…

daar heb je gelijk in, ik heb laatst bij bio geleerd dat als je niet ‘opgewonden’ en dat gedoetje bent dat je dan niet lekker neukt ofzo

glijmiddel helpt

je was gwn te gestresst waardoor je spieren (onbewust) in je vagina zich same trokke waardoor hij niet erin kon is heel normaal komt goed XD

door de spanning ik had precies hetzelfde de eerste keer kwam er ook niet in en de 2e keer wel nooit te hard gaan pushen want ik was by de 1e, 2e, en 3e keer uitgescheurd, gwn puur door de spanning…maja na een tijdje lukt het wel en bn je der eindelijk overheeeeeeeeeeeeeen Goodluck!

mijn helpt het als ik me bene heel wijd hou en soort in de lucht doe;)

sterkte ermee

Je was waarschijnlijk gewoon gespannen, of je had ongemerkt je spieren aangespannen.
Dat heb ik ook nog heel vaak. Mijn vriend krijgt hem de eerste keer er nooit makkelijk in 1 keer erin.
Met mijn eerste keer duurde het ook heel lang voordattie er eindelijk een keer helemaal inging. Gewoon steeds weer proberen en stoppen als het niet lukt. Probeer je te ontspannen, ookal gaat dat niet makkelijk.

Ik vraag me af waarom je seks hebt als je dit al niet eens weet U__U

Dat vraag ik me af van de helft van de meisjes hier xD

Ja er zitten hier een hoop retards…en niet alleen wat betreft kennis op seksueel gebied.

Dat had ik al in de gaten xD
Waar gaat het heen met de jeugd :anguished:? xD