Hallo,
Mijn bh bandjes zijn te lang. Zelfs als ik ze helemaal tot onder doe zijn ze telang. Ik heb een 70D, de cup past perfect maar de bandjes niet . Als ik een 75C aan doe dan is de cup te klein en de bandjes perfect. Weten jullie hier raad mee? Of hebben jullie hier ook last van?
Bij de action hebben ze clipjes, hiermee doe je je bandjes gekruist! Erg handig.
Ik heb er geen last van [al moet ik zeggen dat het per winkel/merk kan verschillen en sommige bandjes inderdaad ver verschoven moeten worden], maar je kan je bandjes iets inkorten.Dit moet je dan aan de voorkant doen zodat je, als nodig is, de bandjes alsnog kan verschuiven en het stiksel niet in de weg zit.
Die clipjes van de action zijn echt ideaal!
Maar dan zie je dat toch als je een t-shirt aan hebt?
Strapless bh kopen? Of is dat geen optie? :3
Ik heb ook dat probleem. Echt superirritant.
Weet iemand behamerken met kortere bandjes? Het enige merk dat ik weet is Chant’elle.
Die clipjes van de Action zitten niet zo makkelijk bij mij. Je kan ze niet zien door je T-shirt.
Ook als je gewoon staat? Want ik heb wel eens dat als ik zit en 1 schouder hangt hij daar dus een beetje los hangt. Veel strakker zou hij niet moeten want dan zit het te strak als ik weer sta of recht zit.
En anders bh’s kopen met verwisselbare bandjes en dan kan je andere erop zetten die miss wel korter zijn. Of een deel van het bandje innemen?
Nee, daar heb ik geen last van. Maar het is gewoon Bv; als ik moet werken of veel beweeg.
ehm… ga eens bij een lingeriezaak langs en leg het probleem voor. Of als je een BH koopt vragen hoe dat zit met de bandjes!