Help mij!

Hallo,
ik ben een meisje van 14 en ik ben al meer dan een jaar samen met mijn vriendje. Ik weet dat jullie zullen denken dat ik daar nog veel te jong voor ben ofzo, maar we zijn echt gelukkig. Maar als we afspreken kijken we meestal alleen maar films en dat word na een tijdje saai. Het probleem is mijn vriendje is niet zo handig en sport ook niet graag. We zijn al eens gaan picknicken, we gaan veel te vaak naar de cinema, shoppen vond hij ook maar niets en koken vind hij niet leuk omdat dat veel te veel opruimwerk heeft zegt hij. Dus wat moet ik nu doen als hij dinsdag komt?!

naar een park in de buurt…naar het centrum en terrasje pakken, uuuhm…ja dat ligt vooral aan jullie interesses? waar houden jullie van?

Dat is nogal moeilijk, ik woon in een héél klein dorpje. En we houden van heel verschillende dingen… Tegen polen trekken elkaar aan zeker?

Ga anders samen naar een grotere stad? Niet per se om te shoppen ofzo, maar gewoon een beetje rond te lopen enz.

Samen gaan zwemmen.

je kunt met ze tweeen een romanstische boswandeling maken of gwn een kop thee erbij erbij en praten keep it simple zoek dichter bij hem en kijk wat zijn interesses zijn en doe omstebeurt want jullie leuk vinden en als jullie egt zo gelukkig zijn dan maakt het tog niet uit wat jullie doen zolang jullie maar samen zijn :stuck_out_tongue:

Mijn vriendje zaagt nogal veel en vraagt dan om de minuut:‘Wat gaan we doen? Wat gaan we doen?’ Dus moet ik echt wel iets hebben om te doen.

En we houden allebei niet echt van zwemmen, zo’n openbare zwembaden vind ik maar vies :s