Help mij met mijn relatie op afstand.

Ik heb nog nooit echt een vriendje gehad, en sinds kort vind ik een jongen echt supper leuk, hij is 17 en ik ben nog maar 15. < dat is niet echt het probleem, maar het probleem is: ik heb hem nog maar 2 keer gezien en alleen nog maar gesproken via facebook. hij laat merken dat hij mij leuk vind, tja dat denk ik dan tog. hij doet echt anders dan alle andere jongens en ik zou wel meer dan alleen vrienden willen worden, maar hoe pak ik dit subtiel aan. hij is niet altijd online via facebook en als hij online is hebben we het zo over standaard dingen, daardoor leer ik hem wel beter kennen en dat is fijn maar ik wil hem laten weten dat ik hem leuk vind. maar hoe doe ik dat? kunnen julie mij a.u.b. helpen? xxx

Ook nog een apart topic?

Skype is een uitkomst!
Kun je elkaar zien en dat is sowieso vaak al wat anders dan normaal.
En gewoon veel met elkaar praten en dan kun je vast wel een beetje gaan vissen of hij iemand leuk vind en het misschien voorzichtig zeggen.
Of gewoon afspreken.

Als je hem spreekt, kan je vragen of hij Whatsapp heeft of je zijn nummer mag, dan kan je veel meer praten met elkaar (:

Je kan hem denk ik het beste vragen of hij een keer af wil spreken.

Hoe ver wonen jullie van elkaar dan? Mijn vriend woont ook niet echt naast de deur maar toch zie ik hem elke week… In écht heel lange afstand relaties geloof ik niet echt, maar Skype is inderdaad een oplossing, maar probeer toch af en toe echt af te spreken, anders heb je niet echt veel aan je relatie (vind ik)

Ja hoever wonen jullie van elkaar :slightly_smiling_face: Ik zou gewoon vragen of die mee op date wil. Ik ben aan het daten met een jongen die in rotterdam woont en ik bovenin overijssel. ik ben er achter gekomen dat ik hem echt heel leuk vind en denk dat ik het hem dit weekend als hij hier is maar gewoon ga vertellen haha.

Bedankt voor alle lieve reacties, hier heb ik echt wat aan. hij woont ongeveer zo’n 20 minuten met de auto reiden van hier, het valt opzig nog wel mee dus :wink: ik ga als ik hem weer zie gelijk zijn nummer vragen (hier moet ik wel heel wat moet voor bij een rapen, maar dat lukt wel) en skipe is inderdaat een hele goede optie. Xxxx

Spreek een keertje op een neutrale plek af. Denk dan aan een café of een kroeg en dan daar wat drinken.

veel succes!

Dankje, hopelijk is hij dit weekend online op facebook. xx

Ik heb dit ook mee gemaakt. We hebben toen in een tussen liggend stad afgesproken daar gezellig wat gegeten en gedronken en de fonk sloeg bij ons meteen over. Zorg er wel voor dat je bekend bent in de stad waar je afspreekt en dat je nooit helemaal alleen met hem bent. Je weet natuurlijk maar nooit! Wees voorzichtig met mensen die je alleen maar via het internet kent.

Ik heb eerst een maand ongeveer alleen maar contact via msn gehad. De eerste paar keren zonder webcam aan en daarna met. Zodat ik ook gezichtsuitdrukking kon zien etc. En omdat hij geen gekke dingen aan mij vroeg wist ik dat hij niet alleen maar op rare dingen uit was. Deze jongen wou mij echt leren kennen.

succes

Bedankt Angela, dit is echt een goed idee. Ik heb hem al 2 keer in het echt gezien. de eerste keer was met nieuwjaar en de 2de keer was met een feest. dus ik weet dat het geen enge gast is, omdat hij de broer van de vriendin van een vriend van mij is. dat klikt heel moeilijk, maar het komt er dus op neer dat ik zijn zus ken :grinning:. tog lijkt het me een goed idee om elkaar beter te leren kennen via de pc, want je weet het inderdaat nooit zeker.

Hartelijk bedankt, Xx

Ik heb het zelfde probleem, mijn vriendje woont 2 uur van mij af en zit in zijn examenjaar dus zie hem pas over een maand of 2 weer.

Zoals velen voor mij al hebben gezegd: Skype helpt enorm. Ik heb zelf ook een lange afstandrelatie (3 uur reizen met de trein) en dankzij Skype kan ik hem dag en nacht zien en spreken.