Help mij een tatoeage te bedenken!

Hoi iedereen,

Ik ben nieuw hier, omdat ik jullie een vraag wil stellen.

Ik wil een tatoeage, maar ik weet niet precies wat voor een. Ik weet zeker dat ik hem op mijn onderarm wil (binnenkant) en dat het een tekst moet zijn. Kunnen jullie mij helpen met een leuke tekst? Het liefst in het Latijn of Engels!

VOlgens mij hoort zoiets vanuit je hart te komen? Anders wordt het onze tattoeage ipv jou tattoeage?

Inderdaad, zoiets moet je echt zelf bedenken.

Oh kom op, zo’n topic start je toch gewoon niet -.- Bedenk lekker zelf wat jij wil vereeuwigen op jouw lichaam.

Een tatoeage laat je zetten omdat je iets hebt wat je graag wil laten zetten. Niet omdat je per se een tatoeage wil.

Ik weet dat ik het uiteindelijk zelf moet bedenken, maar ik zoek wat inspiratie :wink:

stay strong & believe

vind ik zelf persoonlijk erg mooi.

“I’m sexy and I know it”

(Zou wel origineel zijn:-P)

Dan gebruik je Google. Ooit van gehoord? Super handig! Ook hebben we een algemeen tattoo-topic, misschien kan je daar eens in kijken. Hoewel ik zelf niet zo’n voorstander ben van tattoo’s stelen.

google.nl

genoeg inspiratie dacht ik zo ?
of natuurlijk
http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/het-grote-tattoo-topic-2-224305.0.html

Ik vroeg om inspiratie.
Heb je dat niet, reageer dan ook niet…

Hoe oud ben je eigenlijk Amy?

Ik wou maandenlang een tattoeage van een vlinder, omdat mijn ex is overleden. Dat heeft een achterliggende gedachte, net zoals Mouseketeer zegt hierboven. Ik kwam er later achter, dat ik het toch nog niet wilde doen. Tuurlijk, ze moet het zelf weten. maar ze moet geen spijt krijgen.

Doet me denken aan ‘ad fundum’ ie tot op de bodem ie proost en nu zuipen

Maar dit kan inderdaad in het algemene tattoo-topic, slotjoooh.