Help mij een app bedenken :3

Ik wil, om te leren, een web application maken.
Een web application is hetzelfde als een standaard app voor de iphone alleen dan via het internet bereikbaar, hij gedraagt zich wel als een standaard app, dus geen url bar, downloadbaar, etc.

Maargoed, ik wil dit dus graag doen alleen ik heb geen idee wat voor app ik moet maken, dusss, jullie mogen mijn ‘klant’ spelen en een app bedenken. :slightly_smiling_face:

Mij lijkt iets beauty gerelateerd wel leuk… maar wat dan?

misschien een soort ‘review’ app voor beautyproducten?
Gaat hij ook echt in de Appstore komen als je hem maakt ? dat zou wel vet zijn namelijk!

lushapp!

Weet niet zeker, misschien als het echt een goed werkend iets is maar een app in de appstore zetten is best wel duur.

En review is wel leuk, zouden daar dan alleen mijn reviews staan of andere mensen die foto’s kunnen maken en een tekstje kunnen schrijven?

Dat andere mensen ook kunnen schrijven. En dan kan je in de winkel dat product opzoeken en beslissen of je 't wil of niet ^^

Maak een app waarmee mensen dmv van het aanklikken van bepaalde dingen (kleding die ze aanhebben) tips krijgen welke kleuren make up ze moeten dragen :wink:

Oeh, wat leuk! haha veel succes.

Ehm… qua idee. Ik denk dat een review app wel grappig is en dat iedereen dan een mening en sterren of zo kan geven. Dat als je bijvoorbeeld in de winkel staat, je even snel kan opzoeken wat mensen ervan vinden haha. (a’)

Ja vet idee :’)!

jaa zoiets bedoelde ik ook! dat is wel supervet (:

Ja dat is wel leuk van dat idee! Alleen moet je wel goed opletten dat het complete serieuze reviews van mensen zijn, dus niet ‘leuke lipgloss’ ofzo haha. En telkens opnieuw blijven updaten is wel een groot punt denk ik :slightly_smiling_face: