Help mij, drukke klas

Hee meiden,

Onze klas is best druk dus hebben we vaste plekken sinds vrijdag maar het gaat Maandag pas in. Vrijdag had mijn mentor verteld naast wie bij wie zat. En ik werd gekozen om naast iemand te zitten die mij niet mag en ik haar ook niet. En iedereen uit de klas zei dat het de verkeerde keus was enzo. Maar het probleem is die plekken blijveb voor het hele jaar. Dus heeft alsjeblieft iemand tips voor dit soort dingen ?

Alvast bedankt meiden xxx

Kan je niet met je mentor erover gaan praten? En dan aangeven dat je liever naast iemand anders wilt zitten of anders misschien alleen.
Anders zou je het denk ik gewoon moeten accepteren :wink:

Dat lukt niet ze is heel boos over onze klas. En ze heeft echt geen zin in een van ons om over de opstelling te hebben

Bekijk het positief, nu kan je je in ieder geval op de les concentreren

Haha ja dat klopt. Maar het is wel stom want ik zit aan de andere kant van de klas en mijn vriendengroep aan de andere kant…

Ik zou het positief proberen te bekijken. Dan praat je niet de hle les en krijg je hogere cijfers?

Jaa , maar met samenwerken enzo dat gaat me niet lukken. Ze is te arrogant en verwend. Ze kan alles doen wat ze wilt en kijk mij altijd aan omdat ik er niet zo uitzie als iedere andere nederlander. ( ja ik ben in Nederland geboren me ouders zijn Marokkaans )