HELP MIJ & DEEL & WIN!!

Lieve allemaal

Misschien heb je de actie wel voorbij zien komen de John Beerens mega beauty give away actie "beauty pallet met meer dan 500 producten! Ik zit bij de laatse 25 en vraag om jullie hulp! Door mijn Facebook status te delen maken jullie ook kans op een doos met leuke beautyproducten uit de beauty pallet! Dus help mij winnen en mis win jij ook wat !
LIKE OF DEEL MIJN STATUS! -link weggehaald :upside_down_face: :upside_down_face: :upside_down_face:

WOEHOE GEËINDIGD BIJ DE LAATSTE 25 MEIDEN VOOR MEGA BEAUTY GIVE AWAY ACTIE VAN JOHN BEERENS! 💇

Ik hoop dat ik deze beautypallet ga winnen met meer dan “500 producten” zodat ik hem met al mijn vriendinnen, familie & klasgenoten kan delen! Maar dit kan ik niet alleen! Ik vraag om jullie hulp om deze status te delen of te liken! Heel erg bedankt alvast!!

Like = 1 stem
Delen = 2 stemmen
(openbaar delen asjeblieft)

Onder de delers verloot ik ook nog een kleine doos met leuke beauty producten uit de mega beauty pallet! Dus Deel en Win!

Bedankt alvast!!

Ten eerste is dit het board op te verkopen en ten tweede is dit niet toegestaan. Lees de regels in het vervolg alsjeblieft :slightly_smiling_face: