Help mij aub problemen in deze toko

De vriend van mijn broer doet een beetje vervelend. Laatst dacht ik van “he ik zie er vandaag best wel leuk uit eigenlijk” ik had een jurkje en hakken aan, wel hoog maar ik vond het wel leuk bij elkaar matchen. (en dan met kleren, niet met hoofd). Dus ik liep naar school, roept hij “he doe eens normale kleren aan!”
Ik vond dat best wel vervelend want ik had niet het idee dat ik er sletterig ofzo uit zag. Wel hoge hakken, maar mijn jurk was niet te kort. En toen ik het aan mijn vriendinnen vroeg zeiden zij ook van niet.
Ik werd daar best wel onzeker van.

Maar ik ben natuurlijk ook de stomste niet en heb het weer over me heen gezet en er niet een groot probleem van gemaakt. Maar vandaag hoor ik ineens weer “Ja E (ik noem hem even E) vindt je een snol”.
En ik dacht van doe eens normaal en ben nu best wel pissig. Want wat wil hij in godsnaam van me?
Ik bedoel je kan iemand dus blijkbaar niet aardig vinden maar waarom doet hij zo?

Thanks for your consideration

In mijn ogen zoekt hij gewoon aandacht van je. Hij krijgt het van jou niet op een positieve manier dus dan maar negatief! Misschien is het een idee het hem eens te vragen wat er precies is.

dit doet me altijd denken aan die twaalfjarige jongetjes die al fietsend roepen; He lelijke! Ja jij ja!

:hammer:

Hmm, idk en het is een beetje raar want hij is een vriend van mn broer enzo en ik heb nou ook niet echt de ballen om op hem af te stappen en zeggen: he doe eens normaal, weetjewel.

Ja klopt het probleem is alleen dat hij 17/18 is dus ja…

Misschien kun je aan je broer vragen of hij het weet?

hij zoekt volgens mij inderdaad gewoon aandacht van je, niks van aan trekken. jongensgedrag.

En wie is hij om dat te zeggen?
Ik zou het aan m’n laars lappen.

Ja, klopt. Meestal doe ik dat bij dingen zoals dit wel (niet dat ik dit vaak meemaak ofzo) maar ik dacht echt van wtf en je kan het wel negeren, maar je voelt je er toch wel kut door. Vooral omdat ik niet weet wat ik gedaan heb, snap je?