Help mij aan een hond?

Nou kijk, wij (mijn broertjes en ik) willen allemaal echt vreselijk graag een collie. Mijn vader vindt het ook een leuk plan, alleen mijn moeder wil er niets van weten…
Dus wouden we een lijst maken met dingen waarom een hond nou écht heel leuk is. Dus heb jij ideeën voor deze lijst, hoe orgineler hoe beter, reageer dan even!

• als je gaat wandelen ontmoet je nieuwe mensen
  • je leert om verantwoordelijk te zijn
  • als je gaat wandelen kom je ook nog eens buiten
  • er is altijd iemand die thuis op je wacht
  • het dient als soort bescherming

en er zullen er vast nog meer zijn

Als jij je slecht voelt komt hij je vast wel opvrolijken. ^^

het is gewoon super gezellig zo’n hond in huis en als je er een hebt kun je ook al niet meer zonder.

Dankjewel allemaal!

Inderdaad! Mijn moeder wilde eerst ook geen hond, maar uiteindelijk heeft ze er zelf één voor ons meegenomen, als verrassing zeg maar, haha! Nu kan zij ook niet meer zonder hoor ^^

Ik kan alleen maar redenen opnoemen om geen hond te nemen!
Maar ja, veel succes met zeuren bij je moeder.

ja er is altijd iemand die op je wacht en je kan inderdaad niet meer zonder ik zou het huis hier echt niet meer kunnen voorstellen zonder m’n 2 hondjes!

Als je thuiskomt, is er toch iemand superblij om je te zien! :grinning:
(da’s echt waar, mijn hond wordt altijd gek van blijdschap als er iemand thuiskomt…)

Ik kan niks verzinnen , ben meer een kattenmens xD

Mijn ouders wilden eerst ook niet, maar ze zijn nu zo gek op hem. Ze kunnen echt niet meer zonder hem. Als ie even weg is mist mn moeder hem al xd
Maarjaa dat merk je pas als je m heb… Het is gewoon helemaal geweldig :slightly_smiling_face:

Wij hadden 2 honden, ik denk dat dat zo’n 4/3 jaar geleden is?
geen idee eigenlijk.
Maar ik had ook nooit gedacht, dat we een hond zouden krijgen, 2 zelfs. Kan het me nu eigenlijk ook niet meer voorstellen.
Eerst hadden we een hond Sparko, toen kregen we er een puppy bij; Torko,
en toen liep Sparko weg, en niet meer terug gekomen. En toen begon Torko te bijten, heeft 2 x mensen gebeten. Dus die hebben we naar het asiel gebracht.
Maar bij mij was het zo erg, dat de hond gewoon 4 dagen weg was naar het asiel ofzo, en dat had ik niet door. :crazy_face:
en toen ik het doorhad moest ik huilen en kwam die weer terug, en toen later ging die weer naar het asiel ofzo.
Ik weet het niet echt meer,
maar bij ons waren de honden niet zo’n groot succes.
Maar ik denk dat je je ouders wel kan overtuigen.

Mijn moeder wilde der eerst echt niks van weten. Maar toen had mijn vader een hond als z’n screensaver gedaan en ik(was nog klein) was 's morgen bij hun in bed gekropen en had toen gezegd; Er zit een gat in mijn hartje, en daar past precies een hond in =D. Toen had ze het gehad met het gezeur en kregen we een hond.

Ik heb 2 ouders die geen hond willen, en ik weet zeker dat overtuigen niet lukt, ze willen het absoluut niet :frowning_face:

Maarja, de tips die ik had staan hier al, veel succes!

Misschien dat als je een vriendin hebt met een hond, dat die eens langs kan
komen ofzo,… En dat je moeder dan ziet hoe leuk je het vindt om met een
hond om te gaan . . . Vage uitleg x)

mijn moeder wou een hond, ik ook en mijn broertje ook wel
maar mijn vader absoluut niet

nu hebben we 3 honden, en we zijn een kennel(we (gaan) dus fokken),

ik raad je aan gewoon een hond te kopen/uit het asiel op te halen met je vader en dan kan je moeder het niet meer tegenhouden :stuck_out_tongue:

dat zou ik echt heel erg triest vinden. Er zijn gewoon mensen die absoluut geen hond ofzo willen en daar hebben ze waarschijnlijk genoeg redenen voor.En zo dwing je iemand ff om een hond te nemen.
Als je er dan zo graag een wilt neem er dan gewoon 1 als je op jezelf gaat wonen. Dan val je je moeder er ook niet mee lastig.

mijn moeder wou eerst ook geen hond!
Mijn broer, vader en ik maar blijven zeuren, maar ze wou echt niet.
toen ging ze een keer naar een feestje en zag daar een hele leuke hond,
toen hebben wij ook zo’n hond genomen:P
dus zorg dat je moeder ziet hoe lief honden kunnen zijn.