help met mijn kamer

ik zie vet vaak van die mooie kamers in 1 kleur enzo en dat wil ik ook vet graag en dan zie ik mijn kamer en dan denk ik nee lelijk stome kamer. ik wil graag verbouwen maar dat MAG en KAN niet… zouden jullie mij willen helpen met tips wat ik kan doen?

info :

• bruine muur met wit ( mag niet geverfd worden )
  • lichte laminuut
  • klein kamertje komt door 2 persoonsbed
  • rose zitzak
  • een kast met spiegel en bureua en nog kastje met grote tv

weten jullie nog dingen waar ik een kamer heel mooi maak zoals knuffels die kleine dingen die niet te deur zijn…

alvast bedankt

Mooie bloemen kopen misschien? Is wel gezellig vind ik.
En een mooi schilderij ofzo?

haha bloemen heb ik wel geweten… ik geef ze wel water maar bloemen mogen mij niet :3

Neppe dan? :stuck_out_tongue:

leuke kussens kopen, en die op je bed of weet ik het gooien :stuck_out_tongue:

• Koop leuke schilderijtjes met vrolijke lijstjes er bij, dit hoeft trouwnes helemaal niet duur te zijn. Je kan het bijv. bij de IKEA kopen of Xenos.
  • Maak leuke foto’s met vriendinnen of familie (of neem die je al hebt) en print die uit, doe ze in leuke fotolijstjes en hang die ook op.
  • Koop accessoires in vrolijke kleurtjes, dat kan een hele verandering zijn. Bijv. kleine kleedjes, kussentjes of leuke mandjes voor sieraden enz.

Ik hoop dat je er wat aan hebt, heb ik ook met mijn kamer gedaan

:roll_eyes:

Misschien kan je van die grote wandstickers kopen, in de vorm van bloemen o.i.d.? Dat is makkelijk, goedkoop, en ziet er ook nog eens supertof uit :slightly_smiling_face:

http://image.webdeco.be/LPic_2409.jpg

ik weet niet of je gordijnen hebt?
je zou een kleur kunnen kiezen wat je persoonlijk erg mooi vind, en wat bij de rest van je kamer past. Die kleur kan je bijvoorbeeld gebruiken en bijpassende kleuren gebruiken voor je dekbed en overtrek, en voor de rest van je accessoires. Zoals (nep) bloemen, wat al gezegd is… of zoals ik net zei kussens.

Zo maak je een soort eenheid in je kamer en dat maakt het meestal al een stuk vrolijker en komen er andere kleuren in je kamer. als je een stoffenbureaustoel of iets dergelijks hebt zou je die kunnen bekleden met een andere stof etc.

tenx

maar zo een kamer met alleen maar rose en bruine kleuren mooi zijn? en dan met licht houte meubels zoals bureau enzow?

meer ideén?

spijkers in de muren slaan en daaraan sieraden hangen of snoeren/draden maken met kralen en dan aan je bed of muur hangen (of aan die spijkers)
en kussens,kaarsen misschien een gezellig hoekje maken

Topic uit 2009 :’).