Help met het controleren van deze Franse zinnen please

Zoals de titel al zegt hoop ik dat iemand kan helpen met het controleren van een paar zinnen. Voor Frans moet ik een sollicitatiebrief schrijven en ik heb nu een paar zinnen waar ik over twijfel of ze grammaticaal correct zijn. Als iemand zo lief wilt zijn om ze te bekijken en te verbeteren graag!!

Het gaat om de onderstreepte stukken!

Le travail m’a l’air attrayant parce que je pens que l’ambiance est bien pour de l’experience.

Ma langue maternelle est le Néerlandais mais je sais aussi parler l’Anglais, je parle ces langues couramment. Je me débrouille bien en français et allemand.

Je voudrais poser ma candidature dans un musée français

car dans les mois d’été j’ai travaillé dans Het Zeeuws Museum. Ici j’ai donné des informations sur d’art

Pour moi atrapper de l’experience est plus importante que gagner du argent. L’argent pour le logement et les repas est excellent.

Est-ce que on peut aider avec trouver du logement, partager un logement avec quelqu’un avec le même age n’est pas un problème. Je préfère séjourner en ville. Et mon autre question est: est-ce que il y a une cantine avec du déjeuner bon marché?

Aussi j’ai vu que Rouen a une université, parfois je suivrai un course de langue daar (hoe vertalen)

Mijn Frans is echt heel erg slecht dus ik kan je niet echt helpen, maar is het niet zo dat bij ‘‘Je voudrais poser ma … une musée français’’ musée mannelijk is en het dus un musée moet zijn?

Ja dankje!!! haahah zulke dingen zie ik dus echt over het hoofd

Lang geleden dat ik nog Frans heb gehad, maar ‘daar’ is alleszins ‘là’ in die zin. Wat probeer je eigenlijk te zeggen? Ik ben redelijk in de war met die ‘parfois’, dat betekent ‘soms’ toch?

Edit: volgens mij is het ook ‘un cours’

Talen zijn in het Frans toch altijd met een kleine letter? Dus néerlandais, l’anglais, etc.
En is het niet de l’art in plaats van d’art? Omdat het geen hoeveelheid aangeeft
En daar betekent là zoals Galaxy al zei :slightly_smiling_face:
(Ik weet niet of ik dit goed heb maarja xD)