Help met dieet nodig

Hee ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Want ik weet dus niet of dit een goed dieet is.
En of jullie iets anders makkelijks weten.(maar liever niet via dingen zoals weightwatchers enzo)

dit is wat ik op een dag eet & drink :

ochtend :
1 glas water.
1 plakje ontbijt koek.

tussendemiddag

niets/ 1 boterham en flesje water (ik heb nooit honger tussen de middag)

na school :

flesje water.(omdat ik 1 uur daarna ga eten)

avond eten :
Gewoon normaal opscheppen.
En een glas water
in de avond :

2 stuks fruit en water

dit is voor mij goed te doen maar is dit ongezond of teveel of wat?
please help me !

XoXo

en ja ik ben echt te dik . (70 kilo 13 jaar oud 1.64 )

Het is te weinig. Verder kan ik je geen advies geven, kijk maar eens in he gezond afvallen-topic.

denk ook dat het te weinig is misschien vind je iets op voedingscentrum.nl?

Kijk in het; GEZOND AFVALLEN-topic.

Goh, de zoekfunctie word steeds vaker vergeten… *sigh* *facepalm*

Oke tnx.

ik ben sowieso niet zo’n eter.
alsnog ben ik te zwaar .
echt heel raar.
ik houd helemaal niet van snoep en chips enzo

's Ochtends meer eten! Ontbijt is echt super belangrijk. Je kunt ook fruit nemen.
Kijk maar in dit topic, je eet te weinig. Je moet goed eten zodat je lichaam beter kan werken.

ik zou wel iets meer ontbijten ook al heb je dan geen honger (heb ik namelijk ook last van)

ik zou wel iets meer ontbijten ook al heb je dan geen honger (heb ik namelijk ook last van)

ik snap wel dat je dat zegt.
Maar er staat niet echt duidelijk bij over dat van mij dus daarom vroeg ik het me af snapje ?

ontbijtkoek? ik zou eerder 2 boterhammen eten. veel gezonder. echt goed ontbijten hoor. en tussen de middag 1 boterham is ook echt te weinig.

Er staat op voedingscentrum dat ik 540 calorieen binnen heb gekregen.
dat is toch gewoon genoeg?

Dan val je wel hevig af…

Neee! Een volwassen vrouw zou volgens mij 2000 calorieën binnen moeten krijgen. Je eet dus veel te weinig.

Daarbij; ga naar een diëtiste als je gezond wil afvallen.

Ben ik vorige jaar al geweest en ze zei dat ik genoeg at en gewoon in de groei ben.
Maar een kind van 13 hoort toch geen 70 kilo te wegen of wel ?

De diëtiste heeft er verstand van en zal dus echt wel gelijk hebben. Daarbij, baseer je je conclusie nu op iets wat een jaar geleden is gebeurd… Je bent inderdaad nog in de groei. Wat je nu eet, is volgens mij best weinig. Ga nog eens naar de dietiste en kijk wat ze nu zegt :slightly_smiling_face:

Mijn ma zegt dat ik gewoon goed ben enzo.*(ze vind dik gewoon mooi ofzo -.-)
en ze zegt dat ik me aanstel en blablabla
dus het is geen optie

Zeg tegen je moeder ‘‘Ik wil naar de diëtiste, want dat is de enige manier dat ik duidelijkheid krijg over mijn gewicht. Als ik meer info heb, kan ik er vrede mee sluiten.’’ Je moeder wil het beste voor je, dus als je het écht graag wilt kan ze overstag gaan. Je moet wel open staan voor alle opties. En ik denk dat je sowieso te weinig eet.

Ten eerste zou ik 's ochtends meer eten. Als je niet veel eet in de ochtend… komt je stofwisseling niet goed op gang en dat is ongezonder.

Ten tweede, je bent 13 en dat is niet een leeftijd waarop je je al met lijnen bezig moet houden. Je lichaam is in de groei. Ga anders weer een keer naar een dietiste en als zij zegt dat je genoeg eet. Dan klopt dat echt.

Als laatste wilde ik zeggen dat een vrouw 2000 calorieen per dag hoort binnen te krijgen. Op zich ben je heel gezond bezig. Maar ik zou wat meer (gezonde) dingen eten waar veel calorieen in zitten:)

Succes!^^

Nee, dat is echt te weinig.