Help met bb abbo?

Heee,

Weet iemand misschien wat dit mtv-pack inhoudt met de blackberry?
http://www.mobiel.nl/mobi…ml?xart_id=AMH12M1#tsttop

het kost dan namelijk maar 16 euro per maand? Kan dat kloppen? Heb ik dan gewoon een goed abbonement met internet, ping etc? en 120 belminuten + 60 smsjes?

Alvast bedankt!

Ga naar de hi winkel, daar leggen ze ALLES uit
Ik heb zelf ook een bb bold 9700 maar dan een ander abonnement, maar bij de hi leggen ze alles goed uit iig.

Jaa maar als ik dat doe zit ik er gelijk weer aan verbonden enzo en wil hem eigenlijk gewoon via internet bestellen, maar bedankt iig! Iemand verder nog?

Het eerste jaar betaal je 16,25 per maand.
Het tweede jaar het dubbele.

Hoezo je kan toch gewoon informatie vragen?

Je hebt óf 120 belminuten, óf 60 smsjes, er staat duidelijk een slash teken tussen.
En dan zit er een blackberry pack bij en dan kun je dus internetten en pingen ja.

En je kan gewoon informatie opvragen in zo’n winkel hoor, je bent niet tot aankoop verplicht ofzo. Bovendien zit er vast wel een addertje onder t gras, dat je 2 jarig abbo verplicht bent en maar 1 jaar zo goedkoop hebt, of bv alleen de eerste 6 maanden.

Ja, als je een tweejarig abonnement hebt is het alleen het eerste jaar 16,25. Daarna het dubbele. Bij een eenjarig abonnement is het 6 maanden 16,25 en daarna het dubbele.
Is me uitgelegd in de Hi winkel, ik had toch maar gekozen voor een normaal Hi-abonnement.

Ja hij had mij ook alles uitgelegd maar heb gewoon het hi abonnement gepakt. Komt uiteindelijk op hetzelfde bedrag neer maar ik heb liever dat het gewoon 2 jaar hetzelfde bedrag is.

Ja, dat had ik dus ook haha. ^^