Ik heb je in het meer/overgewicht topic ook gezegd dat je je lijstje moest posten zodat je tips kon krijgen van ons.
Dus dat je geen steun krijgt vind ik beetje bullshit. Heb ook al gezien dat je in het andere afvaltopic je lijstje had gepost en daar reacties op had gekregen.
Je lijstjes zijn NIET gezond
Ochtend
tussendoor
middag
tussendoor
avond
tussendoor
Als je écht wilt afvallen begin eens met je broodbeleg. Chocola is niet gezond. Pak dan liever kaas of mager vlees als beleg. Zorg ook voor variatie. Ik zie weinig brood in je lijstje (alleen 's ochtends) en ik zie ook geen zuivelproducten. Door bijna alleen fruit te eten val je echt niet af en als je hierdoor afvalt is omdat je lichaam niet voldoende binnenkrijgt en als je dan normaal gaat eten zit het er zo weer aan.
Verder zie ik dat je vaker tussendoortjes overslaat. Pak een belegde cracker, ontbijtkoek, stuk fruit er zijn talloze GEZONDE tussendoortjes waar je uit kan kiezen. Kijk in een van de afvaltopics voor tips hiervoor.
Ook zie ik dat je als avondeten alleen thee pakt? Je snapt hopelijk zelf ook wel dat dit niet erg gezond is.
daarnaast: geen frisdrank maar water en/of thee en voldoende beweging (minstens half uur per dag)