Help met afvallen!!!!

Ik heb hier verschillende topics gelezen, maar ik kan echt niet volgen.

Dus om af te vallen moet je sochtends GOED eten en Smiddags ook/
En savonds iets gezond…

Toch?

Ik ben 1 kilo bijgekomen, terwijl ik niet eens heb gegeten. Ik heb alleen gezond gegeten.

Kan iemand mij helpen?

Ik ga hier elke dag schrijven wat ik die dag heb gegeten, en zeggen wat ik kan veranderen. Aub? :kissing:
Het zou me echt een plezier doen. Ik voel mij nu echt NIET goed in mijn vel. Ik ben er vaak emotioneel. Pff :frowning_face:

Ik ben 1m60 en ik weeg 65 kilogram.

HELP :woman_facepalming:

wat is “gezond” eten volgens jou
De meeste mensen hebben namelijk een combinatie van gezond eten en beweging nodig om af te vallen.
Niet eten is sowieso niet goed.

Lees de honderden topics!!!

Meerdere uitroeptekens maakt je bericht niet belangrijker ofzo.

Dit bedoel ik met gezond/

Zondag 10.02.13

[O]2 gesneden brood met choco en 1 reep chocolade en koffie
[T] 1 Appel
[M] 2 appels en 1 appelsien
[A] THee
[T] Appel

Maandag 11.02.13

[O]1 gesneden brood met koffie
[T] 1 appel
[M] 1 appel, 1 banaan
[A] 2 appels en 1 appelsien

Dinsdag 12.02.13

[O]1 gesneden brood met koffie
[M] Spaghettie
[T] Appel en appelsien
[A] Thee
[T] Peer

Woensdag 13.02.13

[O]2pistoles met choco ertussen en koffie
[M] Spaghettie, honey pops en soep.
[A] Dan gewoon een appeltje

Als ik je lijstje zo zie moet jij niet gaan afvallen dat gaat verkeert. Als je nu al zo begint ga je echt de verkeerde kant op, geloof me. Wil je echt afvallen? ga dan gewoon naar een dietist.

Ik wil even zelf beginnen, door via dit site steun te krijgen, maar jammer pff ik krijg geen steun…

Ja maar dit kan niemand toch serieus nemen? Kijk naar dat lijstje. Elk logisch denkend persoon kan begrijpen dat dat echt ontzettend slecht is.

Ga naar een dietist.

Ik heb je in het meer/overgewicht topic ook gezegd dat je je lijstje moest posten zodat je tips kon krijgen van ons.
Dus dat je geen steun krijgt vind ik beetje bullshit. Heb ook al gezien dat je in het andere afvaltopic je lijstje had gepost en daar reacties op had gekregen.

Je lijstjes zijn NIET gezond

Ochtend
tussendoor
middag
tussendoor
avond
tussendoor

Als je écht wilt afvallen begin eens met je broodbeleg. Chocola is niet gezond. Pak dan liever kaas of mager vlees als beleg. Zorg ook voor variatie. Ik zie weinig brood in je lijstje (alleen 's ochtends) en ik zie ook geen zuivelproducten. Door bijna alleen fruit te eten val je echt niet af en als je hierdoor afvalt is omdat je lichaam niet voldoende binnenkrijgt en als je dan normaal gaat eten zit het er zo weer aan.

Verder zie ik dat je vaker tussendoortjes overslaat. Pak een belegde cracker, ontbijtkoek, stuk fruit er zijn talloze GEZONDE tussendoortjes waar je uit kan kiezen. Kijk in een van de afvaltopics voor tips hiervoor.

Ook zie ik dat je als avondeten alleen thee pakt? Je snapt hopelijk zelf ook wel dat dit niet erg gezond is.

daarnaast: geen frisdrank maar water en/of thee en voldoende beweging (minstens half uur per dag)

please, iedereen ziet dat dit ongezond is+ er zijn al honderden topics over afvallen. en ik denk dat niemand er op zit te wachten om elke dag naa rdit topic te gaan om even een reactie op jou eetlijstjes te geven, hier is het gezond afvaltopic voor.

Ik ben het eens met Notimebomala:
Ze heeft ook een bericht achtergelaten in het gezond afvallen topic voordat ze dit topic opende.
De reacties waren ongeveer

je eet echt veel te weinig. Zo gaat je lichaam in hongerstand, en daardoor val je niet af. Zelfs als je dat zo lang volhoudt dat je wel afvalt, komt alles er weer keihard aan zodra je normaal gaat eten.

Dus ja, helemaal mee eens. Bullshit dat ze zegt dat ze geen steun krijgt. Ik ben van mening dat ze welkom is in het gezond afval topic, en ik denk ook in meerdere topics. Maar het feit is dat ik aanneem dat ze de ‘gezonde’ feedback niet wilt horen en eerder vast zit in een patroon waar weinig eten = afvallen. Wat dus helemaal niet zo is.

precies, bij ons topic is ze ook gewoon welkom. Maar niet eerst om hulp vragen en dan zeggen dat je geen steun krijgt. Daar kan ik écht niet tegen :’)

leven op fruit is super slecht voor je!

crash dieet is dit.

kijk hier maar eens voor een normaal eetschema:http://www.proud2bme.nl/health/Voedingslijsten/Basislijst_1
+ 2x 30minuten bewegen dagelijks!

Jouw idee over “gezond eten” is alles behalve gezond. Het is te weinig en het is niet eens gezond. Ga eens een paar keer naar een diëtist om samen wat lijstjes op te stellen en houd je daar ook aan.

Er zijn algemene afvaltopics op Girlscene: http://forum.girlscene.nl/forum/food-sport/gezond-afvallen-samen-afvallen-4-261611.0.html. Het is echter wel de bedoeling dat je daar gezonde lijstjes post, en niet van deze onzin. Jouw lijstjes zijn extreem ongezond en veel te weinig.