Help Mega Blooper Gemaakt

Ik kan absoluut NIET zingen.
Nu moesten we gister bij muziek zingen en een paar mensen van onze klas keken waar onder mijn grootste chrush nu zegt mijn vriendin dat hij mij ook wel ziet staan omdat

1. Altijd zijn we elkaar aan het irriteren ( Zachtjes slaan Zachtjes schoppen enzo) en als hij dat bij mij doet straalt ie altijd
  2. hij kijkt altijd naar mij met een hele verliefde glimlach
  3. bij de shuttle run test ( Moet je heel lang renne) toen de jongens aan de beurt waren keek ie ook de hele tijd naar mij

en dat soort dingen
Maar gister moest ik dus zingen ik zing zooooo vals en nu is ie vast op me afgeknapt want iedereen zei dat ik vals zong enzo en na dat ik gezongen had hebben we elkaar niet mee egt gesproken want 5 minuten later ging de bel en was het weekend ik vraag me af hoe ik deze mega blooper goed kan maken pleas help me

XoXo bloopergirl

Als hij is afgeknapt op je stem is hij je niet waard.

Blooper?
Zou kinderachtig zijn als ie hier op afknapt. Alsof hij perfect is?

zou jij er wel op afknappen als hij daar stond, die aan het zingen was ?

ik denk niet dat hij daar op afknapt. iedereen heeft wel mindere punten, en er zijn ook maar weinig mensen die écht goed kunnen zingen, vind ik.

Ik denk dat als ie je echt leuk vind, hij nooit op je stem zou afknappen hoor.

Geez, ik kan ook niet zingen en heb alsnog een vriendje.
Denk echt niet dat hij daarom wat gaat geven, je moet hem alleen geen serenade onder zn balkon gaan geven =’]

Ik dacht nu komt er iets heel schandelijks maar grappigs ofzo, maar ik snap nou niet echt wat de blooper is?

En als hij afknapt op je stem is hij je niet echt waard en zag hij je waarschijnlijk in de eerste instantie al niet echt staan. Want als je verliefd bent is alles wat die persoon doet leuk en schattig en perfect in jou ogen.
Of hij is een puberaal jongetje van een jaar of 14 en heeft last van kalverliefde.

Oké, ik dacht dat je vol voor je crush in de modder was gevallen en hem daarna achterna was gerend met slagroom omdat je dronken was. Nou ja, niet precies dit, maar ik had in elk geval een blooper verwacht. Kom op zeg, als je je hier druk over gaat maken…
Dit neem ik niet serieus.

WHAHAHAHAHAHAHHAHAHA zoiets hoopte ik te lezen, was al helemaal teleurgesteld maar you just made my day!

wtf xD dat zou egt geniaal zijn!!!

Idd en ik zou het niet echt een blooper noemen

hahahah. Zou jij meteen hem niet meer leuk vinden als hij niet kon zingen? xD
waar slaat dit op

Deze hele beginpost is een fail. :")

Daar knapt hij echt niet op af hoor, en anders verdien je beter. Hij moet je toch nemen hoe je bent, en het is heus geen ramp als je niet kan zingen.

Wedden dat hij even vals zingt?

Okee jij denkt dat jij vals zingt? Dan ehb je mij nog nooit horen zingen!
Ik had ook nog niet met mijn vriend toen ik voor de klas moest zingen, ik zong ook vreselijk vals emt wat vriendinnen, maar ht moet je gewoon niks schelen. Mijn vriend kon er juist wel om lachen. En ik had ook best lol.
Doordat valse zingen begon hij juist een gesprek tegen mij en zijn we gaan afspreken.

x