Help mee!

Oké, het kan echt super dom klinken maar ik zoek dus echt al weken in de Kruidvat naar de Catrice All-round concealer pallet. maar ik heb dus echt geen flauw idee waar t ligt. en t was steeds heel erg druk in de winkel dus kon ik het ook niet vragen aan zo’n medewerkster.
ohja. natuurlijk ligt het in elke kruidvat ergens anders. maar ongeveer globaal. want bij de Catrice nagellakjes, foundations en bronzers ligt ie niet…

edit: alvast bedankt.

Kruidvat *

als het van dat merk is en het is ook make up dan ligt het natuurlijk bij de catrice make up schappen.
misschien was het net uitverkocht, vraag het de volgende x aan een medewerkster wanneer je ze ziet :slightly_smiling_face:

sorry. zou ik veranderen.

Jaa. oké.
maar nog een vraag: werkt het fijn? of kan ik beter alleen zo’n groene stick nemen van de HEMA.?

oeh!
ben ik ook benieuwt naar! :slightly_smiling_face:

haha. ik ook. :slightly_smiling_face:

nog een x er naartoe en het dan wel vragen :grinning:

Die heb ik en ik vind 'm totaal niet goed, dus je mist niks :stuck_out_tongue:

Oh fijn, eindelijk een keer iemand die er niet tevreden over is, want ik hoor echt alleen maar geweldige reacties: ‘Hij is geweldig, hij dekt zo goed,’
Misschien toch goed als ik alleen een groene stick van de HEMA neem. of bijvoorbeeld ik weet niet of een van jullie youtubbers volgt. nou dr is er ook een: Beautygloss. (mascha) en die heeft ook een webshop. (ByBeautygloss) en daar heb je laatmaarzeggen gewoon Ja dat is moeilijk uit teleggen.
Maar weetje zo’n doosje waar ook een blush inzit. daar zit dan alleen maar groen in, en dat is een concealer. en er zijn heel erg veel mensen die daar echt super tevreden over zijn.
Maar het probleem is dat ik met alleen zo’n groene niet echt ver kom, want ik wil ook bijvoorbeeld ‘hetteveelaangroen’ weer weghalen met zo’n bruine of beíge van catrice…

Ik vind die groene stick van de Hema echt bagger.

Oh… minder dan.
welke moet ik nou dan nemen…

ik heb die van catrice en ik vind hem echt heel goed
ook handig dat er verschilldende beige tinten zijn, want zo kun je precies je huidskleur mengen. en die groene kun je daar weer onder doen. en roze voor wallen. ik zou voor die gaan als ik jou was:P

die mousse van essence werkt goed!

Ik kon hem ook nooit ontdekken, totdat een kruidvat bij ons in de buurt ging opruimen. Het hele schap lag nu ergens anders en toen zag ik dat concealer palette liggen. Helaas was het een tester en was het enorm goor. Maar goed. Ik weet dus niet waar die concealer dinges ligt. Ik heb hem nooit in gewone winkels gespot.

Wij hebben hem wel in de kruidvat. Maar een paar vriendinnen in Gouda, niet, dus toen moest ik hem voor ze meenemen. Terwijl ik in een klein dorp woon. Dus het kan heel goed dat hij er niet is. Bij ons ligt ie helemaal links onderaan in het schap (dacht ik hoor). En hij werkt trouwens opzich wel fijn, maar ik heb ook niet heel veel rode plekjes of onzuiverheden.