Help me!

Heeey,
Ik heb best een groot probleem. de achterkant van mijn haar (dat gedeelte bij mijn nek) is heel raar. Ik heb daar haar dat iets van 10 cm lang is , en de rest van mijn haar is gewoon lang .
En als ik mijn haar in een knotje of een hoge staart doe zit het heel raar!:frowning:
En daarom doe ik t altijd los, omdat ik bang ben dat ze me gaan uitlachen ofzo…:frowning_face:
Ik weet niet waardoor t komt, maar hebben jullie tips??

x.

Ik snap niet echt wat je bedoelt, heb je een foto?

Ik snap het wel, maar ik denk dat er weinig aan te doen is. Misschien gewoon vastzetten met speldjes?

niets aan te doen idd. het groeit wel hoor, over een tijdje kan het bij je staart in. en idd, speldjes

Niets aan te doen, behalve wachten. Of extensions indoen misschien?? Maar das nogal duur.

Eh… Haar groeit toch? Wachten tot het langer is, of gebruik maken van bobbypins.

Jaa ik wacht ook tot t doorgroeit, en iedereen vraagt vaak; waarom doe je je haar altijd los en nooit in een strik ofzo?!
En dan weet ik niks om te zeggen…

en dan nog, mag je toch ook zelf weten of je je haar altijd los houdt of dat je een staart doet! als ze mij dat vragen zeg ik altijd vind los haar mooier

maar je kan je haar aan de achterkant dan toch met klipjes vastzetten?

Het is nooit goed hoor. Als je straks je haar altijd vast hebt, dan vragen ze: “Waarom heb je je haar altijd vast? Waarom doe je je haar nooit eens los?”

Zo blijf je aan de gang.

Wat gaat dat hun nou weer aan :’) Het is echt geen drama hoor, het is maar HAAR.