Help me

Uhm ik heb een nieuwe vraag. Ik ben van mijn oude site af en wil een nieuwe maken. Maar ik zit hier al 2 uur te denken en er komt niks in mij op. Ik wil iets wat een beetje met fashion en meiden te maken heeft. Of een leuke pakkende naam (hoeft niet te bestaan) Iemand opties?

meer artikelen. meer opties in het klikmeu links. dat rooie lettertype vervangen door een adnere kleur want dit staat niet. misshcien wat sprekendere kleuren?

Oké ik zal het doen.

Is het nu leuker?

ja, nu gewoon zo veel mogelijk dingen op je site zetten, dan word hij ook al n stuk leuker :slightly_smiling_face:

Heb je het berichtje nog binnen gekregen?

srry niet gezien. heb je terug genote.

-

Up?

Hij’s niet echt mijn style, met die vlindertjes en dat soort dingen. maar misschien wat meer kleur ofzo?
-en ik vind hem ook niet zo mooi. -

Hmm ik vind de site er een beetje lelijk uit zien. Beter maak je gewoon een blog aan op blogspot.com, die zien er vaak een stuk beter uit. Oh en je schrijft met verschrikkelijk veel taalfouten, jammer.

Veel meer kleur
bloemetjesprint ofzo
het matcht niet

voller
fotos

Misschien moet je een HTML cursus volgen en wat gaan oefenen met Adobe Photoshop, daar kom je vaak al een stuk verder mee. http://swimchick.net heeft ook hele leuke brushes en graphics die je zou kunnen gebruiken met het ontwerpen van een design? Succes ermee!

Oke, Uhm verder ensen die willen helpen? En ben er pas 1 of 2 dagen mee bezig.

XX

Je titel ziet er ook behoorlijk saai uit, misschien kan je die ook wat ‘vrolijker’ maken? :]

ik vind de header niet mooi.
maaaar oke, het is ook niet echt saai meer.

Up?

As I said; blogspot.com. Kun je hele leuke dingen mee maken.

Ik zoek een naam.

Woah, ik ben slecht met namen x(

Maar anyways, UPPER