Help me!

Ik weet dat het een beetje stom klinkt maar ik ging met een vriendin naar een film over een meisje met leukemie, het was echt een hele mooie film. Toen ging ik er over na denken en typte ik het woord ‘kanker’ in op google. Ik kwam op een site met 9 symptomen van kanker. Ik heb er 7, die andere 2 snap ik niet. Maar ik ben altijd vrolijk, en heb het gevoel dat er niks aan me mankeert ofzo. Dus ik zei het tegen die vriendin waarmee ik naar die film was geweest en ze schrok en zei dat ik meteen het aan mijn ouders moet vertellen. Maar ik durf het niet, dalijk heb ik het echt…
Wat moet ik doen?

NOOIT symptomen opzoeken van ziektes op internet, dan zo’n beetje iedereen zwanger zijn, kanker hebben, of noem het maar op. Veel symptomen zijn ook heel veel voorkomend, ik weet niet wat voor lijst je hebt gezien. Maar steken, pijn en dat soort dingen komen ook gewoon voor zonder dat je een ernstige ziekte hebt.

Wil je het echt zeker weten ga dan naar een arts, en niet opzoek gaan op internet.

ach meisje. Ga vooral symptonen googlen, je komt altijd uit op kanker. En dit bedoel ik helemaal niet rot.
Ik zou me niet druk maken, je krijgt namelijk vrij snel last van placebo gevoelens.

Whoops.

ga gewoon naar de huisarts als je het echt niet vertrouwd :slightly_smiling_face: maar vaak zijn het gewoon dingen die iedereen weleens heeft.

Ik heb alle symptomen van suikerziekte. maar ik heb het ook niet (: