help me

ik vind een jongen super leuk hij is derde jaars en ik 1ste jaars het was bij het schoolfeest ik zij tegen een vriendin dat ik hem zo lkkr vooond en die vriendin zij dat tegen de jongen waar ik bi stond en hij gaf me een hand en zij zijn naam ik kooon het niet helemaal verstaan door de muziek maar ik dagt jelle maar nou komt de vraag hoe kan ik zorgen dat hij ook op mij word ik zie hem welles lopen in de gang en dan herkent hij me wel hij kijkt me dan heel lief aan

hellpp me i am so in love

xxxx

Zeg eens ‘Hoi’ als je 'm ziet.

Ik zou hem in ieder geval geen brief sturen in verband met je spelling…
Maar goed, stap gewoon een keer op hem af, vraag hoe hij het schoolfeest vond, hoe het met hem gaat etc. Begin een relaxt gesprekje, zo moeilijk is het niet.

Inderdaad gewoon hoi zeggen, of glimlachen ofzo. Vooral jezelf blijven, en niet te hysterisch worden.

zo lkkr vooond en die vriendin zij dat tegen de jongen waar ik bi stond en hij gaf me een hand en zij zijn naam ik kooon
:grinning_face_with_smiling_eyes:

Je kan niet forceren dat iemand je leuk gaat vinden, dus wees gewoon lekker jezelf en spreek hem eens aan.

Pff, mijn hemel.

Holy moly, je kunt ook met punten en komma’s werken hoor.

Ben ik de enige wie denkt dat dit fake is?

(’:

voeg hem toe op faceboooooook. of op hyves, dat is misschien meer iets voor jou.

wauw, dat is een lange zin.