Hej!
Er zullen denk ik wel meer topics over dit onderwerp zijn maar lees alsjeblieft zodat ik er misschien iets aan heb zit er nu best wel mee.
Sinds zondag is het uit met mijn vriend na een lang gesprek. Hij deed de laatste paar dagen anders dus daarover wou ik een gesprek met hem. Naar een lang gesprek is er dus uitgekomen dat het beste is dat we uit elkaar gaan.
Nu 3dagen na zondag dus, heeft die alweer een nieuwe vriendin. Hier zit ik eigenlijk best wel heel erg mee. Ik weet dat ik hem moet vergeten maar het gaat niet. Ik ben nog steeds best wel verliefd op hem, Ik denk nog de hele dag aan hem en zo. Ik kan het gewoon dus niet uitstaan dat die nou al een nieuwe vriendin heeft. Ik wil hem trouwens ook niet uit mijn leven, want het was voordat we kregen ook al een heel goede vriend aan wie ik alles kon vertellen wat ik dus niet aan iedereen kon. Hij heeft in een moeilijke tijd voor mij heel veel steun aan mij gegeven. Wat ik ook niet begrijp gister deed die weer ‘normaal’ zegmaar en nu ik zie dat die een nieuwe vriendin heeft en tegen hem begin te praten , is ie weer heel kortaf.
Mijn vragen zijn dan dus.
1.Hoe kan ik hem vergeten, zodat ik zegmaar niet meer de hele dag aan hem denk?
2.Wat vinden jullie ervan dat hij al zo snel een nieuwe vriendin heeft?
Als jullie andere opmerkingen hebben o fzo zijn altijd welkom , behalve haat reacties :x omdat ik er nu best wel mee zit en dat er dus niet bij wil…
bedankt voor het lezen <3
xoxo