Help me :[

Hej!
Er zullen denk ik wel meer topics over dit onderwerp zijn maar lees alsjeblieft zodat ik er misschien iets aan heb zit er nu best wel mee.

Sinds zondag is het uit met mijn vriend na een lang gesprek. Hij deed de laatste paar dagen anders dus daarover wou ik een gesprek met hem. Naar een lang gesprek is er dus uitgekomen dat het beste is dat we uit elkaar gaan.
Nu 3dagen na zondag dus, heeft die alweer een nieuwe vriendin. Hier zit ik eigenlijk best wel heel erg mee. Ik weet dat ik hem moet vergeten maar het gaat niet. Ik ben nog steeds best wel verliefd op hem, Ik denk nog de hele dag aan hem en zo. Ik kan het gewoon dus niet uitstaan dat die nou al een nieuwe vriendin heeft. Ik wil hem trouwens ook niet uit mijn leven, want het was voordat we kregen ook al een heel goede vriend aan wie ik alles kon vertellen wat ik dus niet aan iedereen kon. Hij heeft in een moeilijke tijd voor mij heel veel steun aan mij gegeven. Wat ik ook niet begrijp gister deed die weer ‘normaal’ zegmaar en nu ik zie dat die een nieuwe vriendin heeft en tegen hem begin te praten , is ie weer heel kortaf.
Mijn vragen zijn dan dus.

1.Hoe kan ik hem vergeten, zodat ik zegmaar niet meer de hele dag aan hem denk?
2.Wat vinden jullie ervan dat hij al zo snel een nieuwe vriendin heeft?

Als jullie andere opmerkingen hebben o fzo zijn altijd welkom , behalve haat reacties :x omdat ik er nu best wel mee zit en dat er dus niet bij wil…

bedankt voor het lezen <3
xoxo

Gewoon veel leuke andere dingen doen en aan de negatieve kanten van hem denken. En ja, die heeft hij, want niemand is perfect. Ik zou de komende tijd ook niet te veel contact met hem zoeken, want als je hem nog leuk vindt kwel je jezelf daar alleen maar mee. Even afstand, en proberen over hem heen te komen, daarna kan het wel weer. En sowieso, als hij nu alweer een nieuwe vriendin heeft is ie je niet waard :wink:

Hoe lang hadden jullie dan verkering?
Ik zou hem toch echt proberen te vergeten. Hij is verder gegaan met zijn leven (naar mijn mening veel te snel), en dat moet jij ook doen. Je moet niet bij deze jongen blijven hangen. En vooral geen contact met hem zoeken! Want dan duurt het alleen maar langer tot je hem vergeten bent.

Zo snel een nieuwe vriendin, is niet echt normaal.
Wat je kan doen…
Ik zit nu dus ook in zo’n soort situatie, kom er achter dat mijn crush verkering heeft. (nadat hij mij leuk gevonden heeft)
Dus weet ik zelf ook niet hoe ik dat aan moet pakken xd

Moeilijk. En heftig, vooral binnen 3 dagen.
Hij heeft dus al met haar gedated terwijl die met jou was. Pittig

Ik weet niet zo heel goed hoe je hem het beste kan vergeten.
Denk toch wel alles van hem te verwijderen. Feesjboek, nummer, msn, hyves, alles!

Stort je op school, sport of vriendinnen.
Afleiding zoeken en geen contact met hem.

Ik vind eigenlijk wel dat je ex je een verklaring schuldig is over het feit dat ie al zo snel een vriendin heeft…

Misschien is dit een manier voor hem om zo over je heen te komen?

Maar ik weet hoe zwaar het is om een jongen uit je hoofd te zetten. Weet je zeker dat het niks meer tussen jullie zal worden dan moet je gewoon alles van hem verwijderen zodat je minder snel aan hem denkt. Dus nummer verwijderen, msn / facebook / twitter etc.
Foto’s zal ik in weggooien of verstoppen zodat je je niet langer kwelt door er naar te kijken en zoek vooral veel afleiding!

Succes!

Zo zijn jongens! ze nemen met ieder meisje die ze leuk vinden en dan is het uit. hij gaat naar de volgende en jij blijft met een gebroken hart -.-

Ik vind het raar dat hij zo snel na een relatie met jou alweer een ander heeft. Als hij echt om je had gegeven was hij er nu even kapot van al jij nu bent. Dit klinkt waarschijnlijk weer heel pijnlijk bedenk ik me nu. Maar ik ben bang dat jouwn gevoelens voor hem intenser waren dan die van hem voor jou. Hij vond het waarshijlijk leuk voor hoe lang het duurde en was waarschijnlijk nog niet toe aan een vaste relatie waardoor hij nu vlak na jullie relatie weer snel met een ander gaat. Hier mee doel ik erop dat hij wel naar genegenheid zoekt maar nog niet verbonden wil zijn aan een meisje.

Over hoe je hem moet vergeten heb ik helaas geen raad. Je moet maar zo denken als hij niet voor de volle 100% voor jou wil gaan. Is hij je ook niet waard. Je verdient beter en die enu speciale jongen kom je tegen geloof me! Mijn advies heel cliché maar toch: zoek afleiding!

Ik wens je succes.

Wat een ploert dat hij al zo gauw weer een vriendin heeft! Ook al heb je het liever niet, als ik jou was zou ik 'm direct uit je leven bannen. Zo’n ongevoelige stakker moet je niet in je leven willen hebben. Daarbij kom je sneller over hem heen als je geen contact met hem onderhoudt.

In ieder geval sterkte meid!

28-12 hadden we het een jaar, wel met 2maanden break er tussen… Maarja

Dankjewel allemaal , zal er zeker wat mee gaan doen !