Help me!

Nou, even een samenvatting van; ‘‘Oh gosh, nee niet weer’’

Ik vond een jongen leuk, en door veel dingen zei hij nee.
Oké, sjun voor mij part. Maar volgens mijn vriendin (die nogal mensen kennis heeft) vind hij me leuk, vanwege dat hij me veel aandacht schenkt, en aandacht trekt volgens haar. Maar ik trek me daar niet zoveel aan eigenlijk, heb me een beetje ervanaf gesloten, omdat ik het steeds zat ben om daar mee verzeild te raken. Maar ik kwam hem gisteren te vaak tegen, en ik heb het gevoel erbij dat hij steeds spelletjes speelt. Nou, ik weet dus niet wat ik moet doen? Het van me af zetten en zijn aandacht negeren? Of erop ingaan, want dit is wel wat ik heel lang wilde…

Veel betere uitleg:p

Je kon het even in je andere topic veranderen hoor :’) Je hoeft hiervoor geen nieuw topic aan te maken.

Ja kon, maar ik heb bijna geen verstand van Girlscene, dusja sorry :slightly_smiling_face:

Haha, verbetering :slightly_smiling_face:

inderdaad, maarja je hebt nu wel een veel betere uitleg dus ik zal proberen je te helpen :slightly_smiling_face:
oke, ben je nog steeds verliefd op hem of niet? want anders lijkt me wel dat je die aandacht leuk vind toch? omdat je zei dit is wel wat ik heel lang wilde…
maar aan de andere kant: dit is wat je wilde, dus nu wil je dit niet meer. hij heeft de kans gehad om je te versieren toen je hem nog leuk vond, maar nu vind je hem niet meer leuk dus zou je hem moeten laten gaan, het is geen goed idee om al je gevoelens voor hem weer terug te draaien want ik denk dat je dan nooit meer zo ‘in love’ bent als eerst?

maarja, dat is je eigen keuze natuurlijk :stuck_out_tongue: