Help me !!!

Hallo ik en me vriend heben vaak ruzie enzo dat komt omdat ik nogal jaloers ben als hij bijvoorbeeld andere vrouwen ziet zoals modellen voel ik me gelijk weer kut en de laatste tijd ben ik minder spontaan kan iemand helpen hoe ik dit kan verbeteren ik wil niet zo zijn alvast bedankt :wink:

Je vergeet punten en komma’s.
Maar probeer ergens anders aan te denken. Hij zal altijd andere vrouwen blijven zien, want er zijn nou eenmaal 2 geslachten op de wereld.

Ja dat weet ik, ik vindt het ook stom van mezelf maar ik reageer op dat moment dan zo en heb er later spijt van

ik wil ook wat spontaner worden wat leuker want ik ebn meestal best wel stil

Tsja, misschien moet je inzien dat hij (waarschijnlijk net zoals jij) ook vrienden heeft van het andere geslacht, maar je moet wel inzien dat hij een relatie heeft met jou, dus dat hij je leuker vindt dan andere meisjes! Probeer anders wat minder na te denken over het feit dat het misschien ooit uitgaat door een ander meisje… :slightly_smiling_face:

jah dankje :wink: dat helpt echt weet je misschien ook iets om gezelliger te worden?

Zeg hem dat je het zelf ook erg vervelend vindt dat je zo jaloers bent, omdat het ook jezelf in de weg zit maar ook zeker omdat het je relatie niet ten goede komt. Zeg dat je hierin graag wilt veranderen, maar daarvoor wel zijn support nodig hebt. Dit kan hij bijvoorbeeld doen door jou regelmatig te vertellen dat jij de enige voor hem bent. Zodat jij daar ook in gaat geloven zodat die jaloerse gevoelens gewoon helemaal niet meer in je naar boven komen.

Spontaniteit is in mijn ogen niet iets wat je aan kan leren. Ik denk dat je jezelf gewoon moet accepteren zoals je bent mbt. spontaniteit.

ok dankje jullie zijn echt te gek :wink:!!! gelukkig hebben ze hiervoor forums

hij ziet andere vrouwen, en tóch istie bij jou.
dat betekend toch wel wat hihi

Je kunt aan de andere kant ook denken: Ziet mijn vriend eruit als een model?waarschijnlijk niet ;p
Bovendien kijk jij vast ook wel eens naar andere jongens.

Nou als het haar vriend is is het niet meer dan normaal.

Je moet niet zo argwanend zijn ;] Er zijn zat van meisjes, en toch kiest hij jou. Dat wil toch iets zeggen?
Trouwens, jij vindt toch ook veel mannelijk modellen etc. mooi? Ik zie daar dat je een foto hebt van Edward en Bella. Waarschijnlijk vind je hem dan mooi? Maar dat wil toch niet zeggen dat jij er iets mee wilt beginnen? :wink:

Probeer eerst zelf beter in je vel te komen zitten.

Ziet hij zoveel modellen dan? Waar zit die jongen dan de hele tijd…?
Maar ik zou idd wat aan jouw zelfvertrouwen werken want het gebrek eraan verpest je relatie, lijkt me.

Niet zo onzeker zijn, is nergens voor nodig ! (:

dankjullie wel allemaal :wink: jullie zijn super aardig danke :wink:

Jij kijkt vast ook weleens naar andere jongens, maar dat wil niet zeggen dat het betekent dat je vriend daar jaloers op hoeft te zijn!

die modellen ziet hij toch nooit ennnn…
hij heeft niet voor niets iets met JOU !! =)

^Hij gaat vreemd, maar toch blijft tie bij jou en weet je het niet.
Dat zegt dan toch wat, dat tie bij jou blijft? :grinning_face_with_smiling_eyes:

Sorry, dit voorbeeld schoot me even te binnen xd.

Je kan er niet veel aan doen hoor
In het begin had ik dit namelijk ook. Ik was echt té onzeker. Niet over hem, maar over mezelf. En als ik dat op tv zag (en hij zat bij mij op de bank), deed ik raar en zapte naar een ander kanaal. Mijn vriend was het zat, en zei: ‘‘Ik geef niks om die meiden. Ik hou alleen van jou’’. Dat moest ik echt horen, een stukje zekerheid. Nu doe ik dat niet meer.

Qua gezelligheid:
Wees jezelf. En probeer meer open te zijn naar hém toe.