Hallo!
Ik zit dus met een probleem, gelukkig is het nog vakantie en duurt het nog ff voordat ik die mensen zie. Tips kan ik wel gebruiken.
Ik zit dus op toneel en we zouden in de vakantie wat gaan eten…Toen we daarover begonnen zaten we gezellig met z`n allen wat te drinken. Het was niet echt tot een afspraak gekomen maar een dag erna ofzo kreeg ik een mail met plek + datum + tijd. Ik moest eerst ff nadenken of ik wel kon, ook vanwege het weer want mijn ouders kunnen mij dus niet brengen/ophalen en het was `s avonds laat.
Nouja, je raadt het probleem al: ik kon dus niet. Ik vragen of iemand mij op kon halen maar geen antwoord op gekregen met de mail.
Aangezien ik niks gehoord had, besloot ik een mailtje te sturen en erin te zetten dat ik het niet leuk vind. Ik heb echt een heel aardig maar duidelijk mailtje gestuurd dus ik heb niemand aangevallen. Ik vind het gewoon niet leuk als er veel mensen kunnen en een paar niet. Ik had zoiets van, kunnen we niet gewoon een keer met z`n allen gaan? Nou, daar heb ik dus totaal geen begrip voor gekregen, ze begrepen het niet
En ter verduidelijking, ik ga nu door een zware tijd, zit in een depressie en ik hoor 6 jan. wat voorn behandelling ik krijg en hierdoor zit ik dus niet op school en dat weten ze. Dus ookal een klein beetje begrip was fijn geweest van hun kant.
Hoe moet ik reageren als ik ze na de vakantie zie en ze erover beginnen? Ik vind dit dus echt niet leuk en ik wil dus niet doen alsof ik het niet erg vind. En misschien kom ik onredelijk over maar ze weten mijn situatie. En als ze niks zeggen, moet ik er dan over beginnen of zal ik het maar latengaan?
Bedankt voor het lezen!