help, me alsjeblieft. de laatste dagen voel ik me zo kut.
ik woon nu al 2 jaar in rotterdam zuid en me hele reputatie is gewoon verpest.
door 1 iemand.
door die gene durf ik niet eens de straat meer op.
het is een soort van stiefnicht.
ze is de gemeenste meid die ik heel me leven heb ontmoet.
we begonnen met elkaar om te gaan , en we hadden het heel leuk samen.
maar ze zoekt vaak ruzie als ze zin daar in heeft.
dus een keer ging ze naar een feest en ik zat lekker thuis want ik wou niet mee. ging ze me uitschelden voor hoer enzo :S omdat ik in me nick me beste vriendin haar naam had staan. werd ze helemaal boos enzo. ging ze me uitschelden alles en ik wou gewoon niet meer met der om gaan ze liegt veel (over der afkomst-leeftijd-wie haar vader is) en nog over veel meer. dus ze ging zeggen wanneer ik jou zie ga ik je klappen je gaat zien, en ging ze mensen der bij halen :S! ze had ruzie met mijn oude klasgenoot op msn ging ze tegen hem zeggen dat ik achter haar pc zat. en tegen de jongen die ik al hele tijd leuk vind ook. en nu is hij heel boos op mij. terwijl ik niks heb gedaan. en wanneer ik haar verwijder en blokkeer komt ze me gewoon de hele tijd opzoeken enzo, terwijl ze zei ja praat niet meer tegen mij ik heb jou niet nodig en hoef je nooit meer te zien. en al die dingen maar ze zoekt me gewoon op op msn facebook alles. en ze ging in haar msn naam zetten k… is de grootste hoer van zuid… en wil gewoon niks meer met haar te maken hebben maar als ik de deur uit ga ben ik gewoon bang dat ik der bij de metrostation of winkelcentrum tegen kom of der vriendin. en stress al heel de week. krijg haar niet uit me hoofd echt niet. kan iemand me helpen om van der af te komen ?
Denk dat je hier niets aan kan doen! Dat meisje heeft gewoon een probleem en helaas ben jij daar de dupe van!
Je kunt jezelf niet opsluiten, ga gewoon de straat op! En als je haar tegenkomt dan doe je gewoon net alsof je haar niet kent! En zolang jij nergens meer op reageert gaat voor haar de lol er ook wel af en dan waait het vast allemaal wel weer over!
maar het is ook familie, misschien is er een andere familielid die kan bemiddelen?
Ja is wel een idee om met me oom te praten en dat hij er dan wat tegen doet.
je hebt toch wel andere vrienden?
als je echt niet de deur uit kan, dat je het gewoon niet durft,
kan je altijd met een van die andere vrienden gaan.
je moet echt niet bang voor der zijn, ze is wss gewoon heel onzeker over zichzelf.
ik zou me er gewoon niets meer van aantrekken, en die jongens die boos op je zijn door haar,
moet je maar even uitleggen hoe het zit.
succes!
oeeh,
sterkte in elk gevalll.
Ja ik denk dat je miss indd je familieleden moet laten bemiddelen ^^^