Help me!!!

hoi,
ik ben een meisje van 13 en ik heb maar een aller beste harst vriendin en ik chill alleen maar met haar ik heb nog nooit met iemand anders gechilt ja ik weet het klinkt heel levens loos en toen vroeg een populair meisje van me op school zit in de 2e klas en is 14 ze is niet mega popu maar wel een beetje dus toen zij ik oke we gaan over een week chillen maar wat in godsnaam gaan we doen?
wat doe je eigenlijk als je agat chillen met popu meisjes?
willen julie me alsjeblieft helpen en tips geven als ik met mijn vriendin ga chillen zitten we gewoon thuis achter hyves en gewoon even roddelen amar wat doen pupulaire kids als ze gaan chillen???

dan gaan ze meestal wat rondhangen ofzo naar de albert heijn energy drank en dan ergens gaan zitten praten

typ eerst even normaal! dit is onleesbaar.

hahahaahah denk niet dat “populaire” meisjes erg afwijken van andere meisjes.
maar.
je kan gaan shoppen, of terrasje pakken ofzo?

Chillen, chillen en nog eens chillen.
Je zou naar de bioscoop kunnen gaan. Dan hoef je niet teveel te praten en zorg je ook niet voor de awkward momenten.

Als 13 jarig meisje, doe je wel stoer met dat ‘chillen’ en ‘populair’.
Maargoed, ga een film kijken. Of je gaat de stad in, naar een andere vriendin.
Net of het uitmaakt wat je doet met een ‘populair’ meisje of met een ‘gewoon’ meisje? Of wil je ook ‘populair’ worden… wees gewoon jezelf!

dubbelpost.

ik typ noot321e zoo mijen toetsenbord is kapot sory:(

populaire kids hahahaha. sorry

Harst vriendin :grinning_face_with_smiling_eyes:
Ga shoppen, film kijken,gewoon praten.

Mijn ogeeeeen :[ Serieus, they hurt because of your freakin’ post.
Meestal als iemand tegen mij heeft over chillen gaat het om roken, thee roken en dat soort kansloze dingen. Jij bedoelt gewoon afspreken neem ik aan?
Wat maakt het uit? Als het klikt bepalen jullie dan wel wat jullie gaan doen.

Begin met roken en zuipen en schuren, dan word je ook populair. Helpt echt, heb ik ook gedaan! En als je het durft, ook blowen, is extra stoer.

Waarom kunnen mensen geen fatsoenlijke titels verzinnen, dat is toch niet zó moeilijk? En waarom kun je niet normaal typen? Of hoort dat bij je populariteitswens?

hehe mijn toetsenbord doet het al wat beter ik wil gewoon eigenlijk bedoelen van ik weet niks te doen ik ben meer van de kinderachtige kan met mijn bff speel ik met barbiepoppen :flushed:
en zij is denk ik anders en ik heb nooit met andere gechilt dus ik weet niet wat hun doen en wat zal ik doen…

Doen wat je ook doet met het ‘normale’ meisje?

ik zei toch net dat mijn toetsenbord raar doet en vast loopte en sommige reageren raar ik ben gewoon een meisje die niet echt veel van chillen afweet jaa?

Wees jezelf :’)

interpunctie bestaat ook nog.

waarom bedenkt zij trouwens niet wat jullie gaan doen?

je begint al op zo’n ‘‘populaire kid’’ te lijken met je arrogante aangevallen gedrag.

haha chillen.
eh, meestal doe je dingen die je leuk vind met ‘vriendinnen’
dussss film kijken, shoppen, terrasje pakken, foto’s maken, stad in gewoon enzo?

ik weet trouwens wel dat wij ook zo’n periode hadden haha dan ging je CHILLEN met iemand die je dan no gniet kende enzo en dan ging je gewoon alleen op partyflock foto’s reageren enzo haha.

Maargoed ga gewoon egzellig doen!