Help me!!

Nou vaak zijn het wel dezelfde mensen die mee mogen doen. Dat is het probleem ook

Sommige mensen mogen ook overal aan meedoen…

herkenbaar,…

Hebben ze jou contactgevens wel? Of de juiste contactgegevens? Ik heb eerder het idee dat hier miscommunicatie in het spel is dan daadwerkelijk jou overal buiten houden.

Ze hebben mijn contactgegevens zeker.
Ik heb ze een mail gestuurd en nu heb ik daar om 5 uur een gesprek vanavond . Het is dus helaas geen miscommunicatie en ik ben daar best zenuwachtig voor…Vandaag ook nog uitslag voor men examen dus ik ben blij als vandaag voorbij is!
Maar bedankt voor de tips mensen

Hebben die meisjes toevallig ouders/bekenden ofzo in die organisatie zitten?
Ik zat eerst bij een musicalgroep en er waren een paar meisjes die overal aan mee mochten doen enzo, omdat die moeder in de organisatie zat, en dat meisje dus voor de rest ook kon regelen, alleen ze had niet de moeite genomen om het ook over mij te vragen, terwijl wij toch echt wel het meeste met elkaar omgingen.
Edit: maar ben daar nu weg, het was sowieso een chaos (tijdschema’s van hoelaat je waar moet zijn 1 dag vantevoren via mail sturen, 25000 x de tijden veranderen, geen scripten uitdelen (nee, je moest zelf dat 60-bladzijde-pakket maar uitprinten, het is allemaal gemailt!), etceteraaaa) Ga nu naar eentje waar het wel leeuk is :grin:
Succes jij hé! (ik heb zo’n beetje dezelfde tips, dus niet boeiend om te vertellen :stuck_out_tongue:)

Whaha, ja inderdaad de moeder van zo`n meisje dat overal aan mee mag doen werkt daar. Toen ik een mail stuurde naar het theater kreeg ik ook antw. van die moeder.
Een meisje loopt daar dus ook stage (zit ook bij mij in de groep) haar moeder zit daar sinds kort ook op toneel en ze mag ook zowat overal aan meedoen.
Ik heb geen zin in het gesprek maar ik moet gewoon van mezelf eerlijk zijn hihi. Maar ik denk maar niet dat ik een opmerking maar over ouders in een organisatie…barst de bom haha.
Bij ons plannen ze een uitvoering en zei de leraar dat hij gezegd had wanneer het is…NIEMAND wist het lolz. Een jongen vroeg zo hoever moeten we het kennen? Ik zo, de uitvoering is al over 4 weken (4 lessen dus) dus ja, je moet hem aardig kennen hij schrok :grinning_face_with_smiling_eyes:
Gelukkig woon ik in een stad waar ik ook op andere plaatsen aan toneel kan doen dus met mij komt het goed, ik weet alleen niet of ik daar blijf