Help me!!

Hallo mensen,
ik zit echt met een probleem, ookal lijkt het voor anderen misschien niet erg.
Ik zit nu bijna een jaar op een toneelclub, het is echt leuk en ik zit met leuke mensen in een groep.
Een tijd geleden kwam ik erachter dat meiden uit mijn groep een mailtje gehad hebben of ze mee wilden helpen met iets leuksl, dus vanuit het theater waar ik bij zit. Ze hebben zowat iedereen gevraagd waar ik mee omga behalve ik. Als ik daar een opmerking over maak hoor ik dat er wel meer mensen niet gevraagd zijn…Daar heb ik dus niks aan, ik voel me heel erg buitengesloten en voel me er niet bij horen, een rotgevoel. Het ligt niet aan de leerlingen in mijn groep, ik weet niet wie het allemaal regelt.
Nu hoorde ik woensdag dat er aanstaande zaterdag wat is en daarmee mag een meisje uit mijn groep zelfs ook meedoen!! Terwijl ze ook mee mag doen met dat andere :crazy_face:
Ik voel me hier heel vervelend over en ik heb besloten te stoppen, ookal doet het pijn. Heeft iemand tips voor mij, hoe ik het het beste kan vertellen? Ik heb er namelijk vaker een opmerking over gemaakt dat ik het niet fijn vindt en het lijkt ze niet te begrijpen…

En is het gek dat ik me hier zo over voel?
Graag wat advies graag

Sorry, ja ik vind het gek dat je je er zo verdrietig om voelt. Ik kan me dat niet echt inbeelden. Ik bedoel, het kan willekeurig gekozen zijn. Of misschien wel op basis van talent of hoe goed je het doet. En om hiervoor te stoppen… nouja… jouw keuze maar ik zou die keuze niet zo gemaakt hebben.

ik vind het niet gek dat je je zo voelt. buitengesloten worden is niet leuk, en al zeker niet op zo’n manier.
weetje wel zeker dat je wil stoppen met iets wat je echt leuk vind? je zou natuurlijk altijd kunnen kijken of je naar een andere groep wilt?
succes ermee!

Ik wil niet arrogant overkomen ofzo, maar die mensen zijn echt niet beter als ik, meer gelijk. En zeg maar willekeurig mensen kiezen en 1 persoon er buiten laten vind ik niet niks

Toneel is echt mijn passie en ik vind het ook naar om daar weg te gaan. Maar ik voel me daar de laatste tijd zo minderwaardig en dat wil ik gewoon niet meer. Vroeger voelde ik me weinig/niks waard en dat wil ik nu niet weer meemaken…Dus moet ik wel stoppen. Ik kan altijd na een tijdje een ander theater opzoeken als ik er weer wat mee wil doen, maar dan zonder rotgevoel…
Thanks

upje

Maar huh? Waarom selecteren ze mensen dan?

Sowieso kan je nooit van jezelf weten of je even goed bent als anderen, maar als ze geselecteerd werden voor iets dat losstaat van hoe goed je kan acteren, lijkt het me niet dat het daar aan ligt.
Vreemde situatie, ik zou in jouw plaats idd een ander theater zoeken. Lag je misschien niet goed in de groep of had je ruzie gehad met de leiders ofzo?

Als k het goed begrijp is dus iedereen gevraagd behalve jij?
Of zijn er meerdere mensen niet gevraagd?

Als ik lees dat toneel echt jou passie is, zou ik me niet laten kisten bij n paar meiden die iets leuks willen doen.

Een beetje meer eigenwaarde mag wel.
Je kan denken: Kut voor me, dat ze me niet willen vragen.
Of denken:
Kut voor hun dat ze me niet willen vragen.

Dikke vinger voor hun als ze jou niet willen ^^ Wedden dat jij in de volgende voorstelling de sterren van de Hemel speelt?

X

Ik denk dat je dit te zwaar opneemt, ik doe dat namelijk ook heel snel.
Het is waarschijnlijk niet persoonlijk. Echt hiervoor moet je niet weg gaan. zeg gewoon dat je iets dwars zit, vraag wie het regelt en vertel wat er mis is. Want opmerkingen hier en daar, horen de meeste niet eens.

jaloers?

Dus omdat je onzeker bent besluit je te stoppen??
Ik zou gewoon lekker door gaan, en als je dr echt last van hebt vraag dan aan de leiding daar hoe het zit.
Waarscheinlijk is het niets persoonlijks.

Als ik jou was zou ik gewoon doorgaan, trek je daar niks van aan.

Dat heb ik ook gehad… ik zat ook onder een club
en omdat ik me onzeker voelde en het gevoel had dat ik ‘buitengesloten’
was heb ik BIJNA deze beslissing genomen.
Ja inderdaad ja BIJNA. Mijn moeder zag dat ik ergens mee zat
en toen heb ik het haar verteld. Zij gaf mij de tip dat ik misschien
een vriendin kon vragen er ook bij te gaan. Dit heb ik toen gedaan
en ik heb het nu nog steeds kei leuk bij dezelfde club!
Ik vond de sport nog kei leuk maar de mensen niet zo.
Jij hebt volgens mij bijna hetzelfde? Dan kun je misschien ook een vriendin erbij vragen. Als zij ook wordt genegeerd kun je samen dingen doen!
En anders… weet ik niet…
woow vage reactie!

Bedankt voor de reacties, ik heb er echt wat aan.
Ik word niet buitengesloten door de mensen in mijn groep, maar door de mensen die al die activiteiten regellen. Wie dat zijn, geen idee? Ik weet alleen dat ik er nu totaal geen zin meer in heb, ik kom daar gewoon niet meer vrolijk vandaan, integendeel. Nu mag een groep mensen wat doen in een dierenpark. Jaloers? Als 1 iemand die ik ken mee mocht doen misschien wel…had ik zoiets van ik gun het je maar ik had het ook wel gewild. Nu mag iedereen waar ik mee omga meedoen en ik dus niet. Ik snap niet hoe ik me daar goed bij zal moeten voelen.
Ik bel vanavond op om dit te vertellen en ik zie wel hoe ze reageren. Gelukkig woon ik in een plaats waar veel te doen is met acteren dus ik kan altijd ergens anders heen…
Maar het probleem is ook dat ik me hierdoor onzeker voel…de meiden uit mijn groep worden uitgenodigd behalve ik. Hiervoor voelde ik me wel zeker van mezelf hoor. Maarja, hopelijk durf ik vanavond te bellen en het tegen de leraar te zeggen. Ik moet het gewoon van mezelf. Aan de reactie zie ik wel wat ik doe, blijven of wat anders zoeken!
Ik zit sinds een maand op zangles en gister ging het ineens veel beter! Dus als ik hier stop heb ik altijd nog iets gelukkig! Bedankt voor de reacties en het lezen

Ik word niet buitengesloten door de mensen in mijn groep, maar door de mensen die al die activiteiten regellen. Wie dat zijn, geen idee?

Kijk, dat deel van je verhaal begrijp ik echt de ballen van… Hoe kan je nu niet weten wie de activiteiten organiseert? (en dit is geen beschuldiging naar jou toe, maar naar die organisatie)
Dat slaat toch nergens op? Dus eigenlijk bestaat er een kans dat enkele van de meisjes waarmee jij omgaat die activiteiten regelen ofzo?
:face_with_raised_eyebrow:

Nee, ik denk de mensen die in het theater werken ofzo?
Hun hadden allemaal een mail gekregen of ze mee wilden doen, en ze konden ook opgeven wanneer ze kunnen enz. Dus de mensen die daar werken regellen alles

Ik ga daar gewoon niet meer met plezier heen nu.

Dan neem je toch contact op met die mensen?

Doe ik ook vanavond. Vind het alleen wel eng

Denk ik dus ook… Misschien dat ze gewoon namen in een pot doen en de mensen die ze eruit trekken mee laten doen ofzo… Dan vind ik niet dat het zo erg is…