help me!

Ik zit op een vmbo school, en ben op zoek naar een mbo school, dit is zoooooo moeilijk.
Ik zoek een school voor mode, en wel een goede school waarbij ik ook verder kan met de mode, en niet een opleiding en dat was het.
Ik heb veel inspiratie en weet vaak nieuwe dingen te verzinnen.
Ik zoek echt een goede school waar ik ook een beetje uit kan vinden wat ik ook ongeveer wil gaan doen in de mode richting.
Ik weet namelijk nog niet precies ‘‘wat’’ ik wil gaan worden met mode, maar weet wel zeker dat het met mode moet zijn.
Ik zit nu op een grafische opleiding dus daar heb ik met de toelating wel geluk bij, ontwerpen van kleding is wel iets voor mij, maar het tekenen daarvan heeft bij mij wat in.
Tekenen is dus niet mijn beste vak.
(als iemand trouwens weet wat iets voor mij is en in welke richting leuk is om te gaan, laat het me weten!)
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

Hmm, ik zou het niet weten.
Upje voor jou.

“wanneer ik iets heb of wil kopen heeft meestal de week daarna de helft van de meisjes op school het aan.”

Dat komt omdat het in de winkels ligt en daarom door veel mensen gezien en gekocht wordt. x]

niet bepaald, want veel dingen haal ik ook bij winkels die we niet hier in de stad hebben en nog hebben ze het;)

haha bedoelde ze nou echt met die zin dat ze denkt dat iedereen het daar draagt omdat zij het aan heeft? xD

Ik weet dat het onvoorstelbaar klinkt, maar sommige meisjes gaan ook wel is buiten de stad waar ze in wonen winkelen.

je bent niet de enige die de stad verlaat, en ze gaan echt niet omdat jij het aan hebt opzoek naar hetzelfde product,

maar ik weet het niet, kan je niet praten met iemand op school?

hahaah wat een respect allemaal hier zeg, ik verander mijn topic wel want aan deze antwoorden heb ik niet echt veel, op school heb ik ook al gepraat met mensen maar die konden me ook niet echt bepaald verder helpen.
er zijn namelijk niet veel opleidingen met dat wat ik zoek.
en op zulke reacties kan ik beter niet reageren, slaat nergens op.

Zo’n zin in je begin post zetten is ook niet slim.
We zijn echte bitcha’s :stuck_out_tongue_closed_eyes:

hahahaah ja, via internet durft iedereen wel ja dat is te merken;)

haha ik heb voor iedereen respect zolang ze ook hebben voor mij =)
ik wist niet dat je op school al had gepraat, wanneer je dat niet had is het goed advies…

wanneer jij van mening bent dat iedereen alles draagt omdat jij het ook draagt dan kan zo’n opleiding je ook flink tegen vallen, dus dan zou je dit moeten weten…

dus ja dit zijn reacties waar je iets mee kan

Je hebt ook niet zoveel keuze op jouw niveau. Ik zou een MBO opleiding kiezen die het dichtste in de buurt komt met wat jij wil en waarna je nog een HBO opleiding kunt doen richting mode.

Haha daar heb je wel gelijk in.
Het is ook zo makkelijk, er is toch niemand die je kan zien.