Hey allemaal,
Ik heb een paar dagen terug een jongen ontmoet via een vriendin van me want zij gaat dus met zijn vriend we waren met ze viertjes en hij was heel erg lief voor me gaf me complimentjes enzo… Ik ging er niet echt op in bedankte hem wel en lachte naar hem maar meer ook niet want ik kende hem natuurlijk niet. Nou op een gegeven moment vroeg hij mijn snapchat die gaf ik, een uur later zei die ja we kunnen liever appen maar mijn nummer gaf ik niet. Die avond toen ik weer thuis was vroeg hij weer mijn nummer via snapchat, toen gaf ik het wel. We begonnen te appen, vandaag hadden we afgesproken maar we hadden soortig ruzie omdat hij een erg flauw grapje maakte hij zei namelijk ‘ja ik heb eigenlijk gewoon een vriendin’ toen zei ik ohja? Ik verwijder je nu verwijderde ik zijn nummer voor ze geZicht daar werd hij heel boos om. We zaten in de auto maar hij was zo boos dat hij me liet uitstappen, het was vanaf daar 5 minuutjes lopen maar toch het gaat om het principe dat hij me liet uitstappen. Toen zei hij nog van ‘app me maar als je weer me nummer hebt opgeslagen’, ik hoop dat jullie het een beetje volgen, hij is best een leuke jongen alleen erg agressief en dat merk je meteen aan hem hij is ook Marokkaans niks racistisch maar zo’n typje dus haha. Wat denken jullie ervan?