Help me!!!

Hey allemaal,

Ik heb een paar dagen terug een jongen ontmoet via een vriendin van me want zij gaat dus met zijn vriend we waren met ze viertjes en hij was heel erg lief voor me gaf me complimentjes enzo… Ik ging er niet echt op in bedankte hem wel en lachte naar hem maar meer ook niet want ik kende hem natuurlijk niet. Nou op een gegeven moment vroeg hij mijn snapchat die gaf ik, een uur later zei die ja we kunnen liever appen maar mijn nummer gaf ik niet. Die avond toen ik weer thuis was vroeg hij weer mijn nummer via snapchat, toen gaf ik het wel. We begonnen te appen, vandaag hadden we afgesproken maar we hadden soortig ruzie omdat hij een erg flauw grapje maakte hij zei namelijk ‘ja ik heb eigenlijk gewoon een vriendin’ toen zei ik ohja? Ik verwijder je nu verwijderde ik zijn nummer voor ze geZicht daar werd hij heel boos om. We zaten in de auto maar hij was zo boos dat hij me liet uitstappen, het was vanaf daar 5 minuutjes lopen maar toch het gaat om het principe dat hij me liet uitstappen. Toen zei hij nog van ‘app me maar als je weer me nummer hebt opgeslagen’, ik hoop dat jullie het een beetje volgen, hij is best een leuke jongen alleen erg agressief en dat merk je meteen aan hem hij is ook Marokkaans niks racistisch maar zo’n typje dus haha. Wat denken jullie ervan?

Hij is niet goed voor jou, jij bent niet goed voor hem. Laat 't gaan.

Vind je?? Ik heb ook echt zoiets van ik ken hem pas een paar dagen misschien beter leren kennen of zal ik het nu al gewoon echt afkappen en geen contact? Want wil sowieso niet hechten en dan vervolgens verdriet hebben

Was vergeten om er nog bij te zeggen: Dit allemaal gebeurde rond 8/9 en om 11 uur had ik hem gebeld, daarna geappt want hij nam niet op nog steeds geen antwoord. En echt ik schrok van mezelf want zo ben ik totaal niet dat ik een jongen bel/app nadat hij zoiets deed. Maar hij is buiten dat weet ik wel zeker hij komt meestal rond de 2/3 thuis dus ik wacht af…

je vind hem een leuke jongen en waarschijnlijk is dat ook niet zo raar, daarom wil je hem natuurlijk niet laten gaan en ik zou gewoon wachten totdat hij een berichtje heeft teruggestuurd en anders zeg ik: Next!

Als hij je na een paar dagen, als hij je net kent, al uit de auto laat stappen, gaat het er echt niet beter op worden hoor. Waarom wil je überhaupt met zo’n jongen zijn? Wat een eikel.

whauw:’)
wat een eikel zeg

wat is dat toch met die meiden die voor een jongen gaan die al voor een relatie zo doen?

girl ik zou hem gewoon laten gaan Je Kent hem nog maar net en hij gedraagt zich al zo , moet je voorstellen wat er gebeurd als je hem langer Kent

Hij heeft een vriendin??? Lijkt me al reden genoeg om er niet verder mee door te gaan…

Ik ben absoluut niet meer van plan om nog überhaupt met hem te praten. Voor hem gaan doe ik dus zeker niet

Verkeerd gelezen denk ik, hij heeft geen vriendin ik ken hem via een vriendin.

Thanks allemaal, jullie hebben zeker gelijk ik kan het liever nu laten dan later mezelf pijn te doen. Ik heb vandaag wel even met hem gebeld want kon mezelf echt niet inhouden, als ik morgen wakker word en geen appje van hem heb dan verwijder ik hem zeker 100%.

Lol wtf en als je wel een appje krijgt ga je er zeker toch nog voor? :’)

In zulke topics kan je nog de beste adviezen geven, ze luisteren of doen er echt niets mee :slightly_smiling_face:. Dus is zonde van je tijd.

Ik ben gewoon behoorlijk flabbergasted hoe naïef al die jonge meisjes tegenwoordig zijn :’)

Ik begrijp hem voor een deel wel hoor, hoe hij reageerde was niet echt de beste manier. Maar volgens mij bedoelde hij met “Ik kan nu eigenlijk zeggen dat ik een vriendin heb” het goed, en dat hij je leuk vind. Ik zou het dan ook niet leuk vinden als diegene tegen mij zou zeggen dat die me uit zijn leven gaat verwijderen en dan mijn nummer verwijdert voor mijn neus.

Nogmaals: zijn reactie was niet goed, en zijn gedrag is een beetje vreemd. Maar, dat kan toch betekenen dat hij je leuk vind? Want, eerlijk is eerlijk, wij doen ook vreemde dingen als we iemand leuk vinden!
Jongens doen het alleen op een andere manier, die wij niet echt kunnen begrijpen!

Het kan ook gewoon dat hij een vreselijke slechte jongen is die jou niet verdient, dus als je weer met hem gaat praten, wordt als eerst vrienden, en leer het kennen!

Veel succes!!!

Als hij al na een paar dagen zo doet, wat gaat hij dan nog doen. Je moet het maar zelf weten maar ik vind hem niet echt zo leuk overkomen.

Ik zou er mee kappen :slightly_smiling_face: een relatie/vriendschap moet leuk zijn, dit is al slecht begonnen en kan alleen nog maar slechter worden voor je… maar als je er mee door gaat kies je er natuurlijk zelf voor

Ja ik ook.
Gewoon geen contact meer met die jongen opnemen al doet hij dat wel bij jou. Marokkaanse machocultuur, voelt zich op z’n pik getrapt toen je z’n nummer verwijderde.