Help me😭

Hey meiden ik heb hulp nodig!!!

Het is weer vakantie en ik en mijn vriendje zijn gewend om elkaar elke dag te zie maar we zien elkaar binnenkort 5 weken niet en ik ben heel bang we zijn een keer 2 weken uit elkaar geweest en ik ging kapot ik moest zelfs een paar keer huilen omdat ik hem zo erg misde en ik heb alle mogelijkheden geprobeerd om afleiding te zoeken maar het lukte niet wat moet ik doen zodat ik niet weer gestrest ben en moet huilen? Plies help​:sob::sob::sob::sob:

Je bent op vakantie en doet allemaal leuke dingen dus de tijd zal waarschijnlijk snel voorbijgaan. En je hebt wel plekken waar je wifi hebt waar je hem dus kan facetimen of iets dergelijks. Succes!

Ik vind dat je je nogal aanstelt. Er zijn koppels die elkaar een (half) jaar of langer niet zien. Denk daar maar aan als je 5 weken lang vindt.

Hier ben ik het mee eens. Natuurlijk is het wennen, maar als jouw relatie sterk genoeg is dan kom je wel over die 5 weken heen. Blijf gewoon bezig en voor je het weet zien jullie elkaar weer.

Ach joh, als je gewoon lekker geniet van vakantie en vaak genoeg elkaar spreekt via whatsapp of zo dan zijn die vijf weken zo voorbij! Gewoon lekker blijven afspreken met vrienden, het komt wel goed :wink:

Als je zelf nog op vakantie gaat dan is dat een mooie afleiding. Verder tijd voor jezelf en vriendinnen nemen. Lekker opruimen, sporten, afspreken, lang slapen. Heerlijk dat tijd voor jezelf.

Vul je tijd in met dingen waar je normaal niet aan toekomt. de tijd is zo voorbij, alleen niet als je jezelf geen vrije tijd gunt. Natuurlijk kan je hem wel appen, bellen of facetimen als je hem mist, maar probeer je ook met andere dingen bezig te houden.

Mijn ex woonde aan de andere kant van de wereld… 5 weken is niets. Ga leuke dingen doen met vriendinnen etc., dan zijn die weken zo voorbij.

je hebt ook mensen met afstand relatie of anderen rede
die moet ook maar doen met wat ze kunnen.

De band blijft sterker, als je elkaar ziet dan elke dag op elkaars lip zitten
jullie beide hebben de vrijheid nodig.

Ga je tijd nuttige met anderen dingen doen,er zijn heus wel dingen
waar niet aan toe gekomen bent dat haal later wel in zat dingen om te doen.

De vakantie gaat inderdaad snel genoeg voorbij als je veel leuke dingen pland, dat kan ik je verzekeren. Je kunt elkaar een aandenken geven voordat je elkaar eventjes niet ziet. En als je wifi hebt kun je inderdaad elkaar zien op Skype, Facetime of elkaar spreken via Whatsapp. Mocht dit niet het geval zijn, no worries, er bestaat nog iets als bellen en smsen :wink:
Meid, je overleeft dit wel, geloof me.
Heel veel succes!

Doe dingen waar je normaal geen tijd voor hebt.
Dit kunnen hobby’s zijn, maar ook afspreken met vrienden die je normaal niet ziet omdat je er geen tijd voor hebt. Succes :wink: