HELP ME!!

Nou, here I go:

Ik ben al een tijd ZO verschrikkelijk verliefd op een jongen. Hij wist het METEEN door een vriendin van mij (Ze zit bij hem in de klas.) Hij is niet van de liefde en verkering en zo. Hij zei ook dat hij me niet echt leuk vond en zo. Maar maandag was ik op kamp en hij dus ook. (Met school.) We hadden echt heel veel dingen samen gedaan. Hij ging zelfs mijn haren stijlen voor een feest op kamp. En iemand maakte een foto met mij. EN HIJ DEED GEWOON ZIJN HAND OM MIJN HEUP!!!

Nou, de volgende dag op kamp, gingen we iets doen in het bos met alle klassen. Ik was opeens erg verdrietig omdat een meisje uit mijn klas echt ging slijmen bij hem. (Dit doet ze altijd bij mensen die verliefd zijn, bah.) We gingen dus zeg maar dat spel doen in het bos, en ik kwam hem tegen. (we moesten door elkaar lopen.) en hij zag dat ik verdrietig was, en hij pakte een soort van mijn hand, keek diep in mijn ogen en vroeg wat er was. Ik zei dat er niets was en liep door. De rest van de avond keek hij me de HELE dag aan, en ging staren.

WHAT TO DO!!!

Ik denk dat het dik gedrukte al genoeg zegt. Maar ik weet niet of je het zelf gevraagd hebt of niet? Hij kan het natuurlijk ook ontkennen tegen anderen. Om er echt achter te komen zou je het zelf aan hem kunnen vragen?

Dat kan inderdaad… Maar ik durf het echt niet! ik vind het zo verschrikkelijk om afgewezen te worden… Maar nogmaals, je hebt gelijk.

^Snap ik, maar anders blijft het zo moeilijk of hij je nu wel of niet leuk vindt. Afgewezen worden is vervelend, maar dan weet je in ieder geval wel dat je je niet meer bezig hoeft te houden met hem.

Zeg anders gewoon van: Ik hoorde van mijn beste vriendin dat je me niet echt leuk vond? Klopt dat? Dan vertelt hij eerlijk de waarheid tegen je. Of hij nou wel of niet verliefd is.

Gewoon vragen, anders word je gek van je eigen gedachten en blijf je al zijn gedragingen overanalyseren. Dit is de enige manier om erachter te komen wat hij wil.

Lol ik zie je gebruikersnaam nu :’)

Dankjulliewel! Ik ga het asap vragen! En wat denken jullie wat hij van mij vind, als jullie dit zo lezen?

Ik denk eerlijk gezegd dat hij jou op zich wel leuk vindt, het flirten leuk vindt, maar gewoon geen relatie wil. Hij ziet het (in mijn ogen) niet serieus maar wil gewoon plezier met je hebben.

@kipisdeleven

Dat kunnen wij niet concluderen uit je verhaal. Nogmaals, voor een betrouwbaar antwoord zal je het toch echt aan hem moeten vragen! Succes!

:hugs:

Hij is gewoon heel erg sociaal, dit hoeft niet perse te betekenen dat hij je leuk vind maar hij mag je sowieso, dat is duidelijk