Nou, here I go:
Ik ben al een tijd ZO verschrikkelijk verliefd op een jongen. Hij wist het METEEN door een vriendin van mij (Ze zit bij hem in de klas.) Hij is niet van de liefde en verkering en zo. Hij zei ook dat hij me niet echt leuk vond en zo. Maar maandag was ik op kamp en hij dus ook. (Met school.) We hadden echt heel veel dingen samen gedaan. Hij ging zelfs mijn haren stijlen voor een feest op kamp. En iemand maakte een foto met mij. EN HIJ DEED GEWOON ZIJN HAND OM MIJN HEUP!!!
Nou, de volgende dag op kamp, gingen we iets doen in het bos met alle klassen. Ik was opeens erg verdrietig omdat een meisje uit mijn klas echt ging slijmen bij hem. (Dit doet ze altijd bij mensen die verliefd zijn, bah.) We gingen dus zeg maar dat spel doen in het bos, en ik kwam hem tegen. (we moesten door elkaar lopen.) en hij zag dat ik verdrietig was, en hij pakte een soort van mijn hand, keek diep in mijn ogen en vroeg wat er was. Ik zei dat er niets was en liep door. De rest van de avond keek hij me de HELE dag aan, en ging staren.
WHAT TO DO!!!