help me!

hello girls!
ik heb een groot probleem.
ik heb laatst mijn CRUSH<3 een bericht gestuurd via facebook dat ik hem leuk vind en dat ik hem niet uit mijn hoofd en hart krijg enzo.
ik dacht dat hij op mijn bericht zou antwoorden nou niet dus :bored:
+hij zit bij mij op school :open_mouth:
ik heb gisteren ook met de kindertelefoon gebeld, ze hebben me goede tips gegeven maar ik blijf onzeker want er is een meisje op onze school en hij liked haar fotos en ze is wel mooi, ze is wel een vriendin van me maar we zijn niet close ofzo,
sommige zeggen dat hij gewoon niet heeft geantwoord omdat we elkaar niet kennen of dat hij er nog niet klaar voor is.
maar ik weet echt niet meer wat ik moet doen, praten met hem durf ik niet, ookal geeft hij me de kans.
weet iemand misschien een oplossing?:face_with_raised_eyebrow: pffff hate my life :rage:

kalmeerā€¦

meer kan je niet doen. EN erop zitten te wachten, overal oplossingen zoeken helpt ook niet. Zo wordt je alleen maar onzekerder en begin je scenarioā€™s te verzinnenā€¦

(dit hoort bij liefde&boys ipv lifestyle)

je zegt dat je hem leuk vind via facebook? right.
en er is eigenlijk niet iets wat je kan doen lijkt me.

Als hij je verder niet kent zal dat bericht ook wel in zijn overige postvak terechtgekomen zijn.

Wacht even, jullie kennen elkaar dus niet? - ā€œomdat we elkaar niet kennenā€

Zijn jullie wel bevriend op Facebook dan? Als dit niet zo is komen berichten in ā€˜overigenā€™ terecht, waar hij waarschijnlijk niet eens kijkt.

En zijn jullie wel bevriend op Facebook en heeft ie het gelezen, was ie waarschijnlijk erg in de war. Wat denk ik iedereen zou zijn die een liefdesverklaring van een persoon krijgt die hij niet kent.

misschien is het handig om het in het echt nog een keer te zeggen, het kan dat hij het niet heeft gezien haha. En als tie je niet leuk vindt, nou en? Het is niet het einde van de wereld, er komen nog genoeg leuke jongens :wink: Dus kalmeer ff zo erg is het echt niet. Succes xx

ps: Voor de volgende keer : Het is altijd handig om zulke dingen in het echt te vragen of minstens privƩ op app ofzo. Als je het via Facebook vraagt, heb je dit risico gewoon, omdat iemand niet hoeft te reageren , in het echt kan hij bot antwoorden maar dan weet je het in ieder geval :wink: