Help me

Hey
Ik moet even mn verhaal kwijt hoop dat jullie kunnen helpen. Er zit dus een jongen in mn klas die ik wel leuk vind maar ben sinds dit jaar nieuw op deze school. Hij vond mij ook wel leuk, dit had hij dus tegen mensen gezegt. Maar hij is heel populair dus hij heeft veel meiden achter zich aan en dan doet hij soms wel klef met ze. Maar met mij doet hij anders niet zo klef maar eerder een beetje verlegen. Nou zijn er intussen wel een paar dingen gebeurt ( feestje waar we beide met een ander hebben gezoend ) maar dit is alweer even geleden. Vandaag vroeg hij op snapchat van kom chillen. Dus ik was met vriendinnen dus ik zei van kom stad. En toen reageerde hij van ik ‘ik app je x’ en toen hadden we een beetje apart gesprek want hij negeerde me opeens en dar vond ik wel apart dus ik weet niet zo wat ik er nu van moet denken.
Het gesprek ging zo;
Hij hey
Ik heey
Ik (halfuur later) negeer😂
Hij sorry
Hij ik ben stad nu
Ik oh okee
Hij waaar ben jij dan?
Ik ik ben ‘naam plek’ nu
Hij oooh
Ik met wie ben je dan?
Hij ‘naam vriend’
Ik okee

Ik snap niet of hij nou nog wel of niet wou dat ik kwam maar zo is het gesprek dus gestopt…
Ik weet ook niet of hij me nog leuk vind enzo. Of dat hij me negeerde omdat hij me irritant vind maar hij was wel stoned…
Nou dat was t een beetje kort gezegd sorry voor lange tekst

Hoe oud zijn jullie dat hij stoned was? Je klinkt vrij jong. En ik denk dat jullie gewoon samen is moeten afspreken. En vanuit daaruit zien hoe het gaat.