Help me..

Het is nu ongeveer zon half jaar geleden…

Ik liep samen met mijn vriendin naar zee, ik was met mijn vrienden op vakantie. we kwamen hele leuke en knappe jongens tegen, 1 jongen sprak me aan , hij was kei knap en super aardig. de hele vakantie lang hebben we met hun opgetrokken, ik vond die jongen echt heel leuk. Uiteindelijk moesten we afscheid nemen, ik was zo blij dat hij best dichtbij mij woonde. hij gaf zn nummer en ik het mijne. we appten heel de dag door en het waren zo’n leuke gesprekken. Ik mis hem nog steeds. Laatst zei hij dat hij me leuk vond en ik zei dat ik hem ook heel leuk vond. We hadden dus afgesproken bij hem in de buurt.Hij wilde me dus vragen of ik zn vriendin wilde zijn. Ik verheugde me er helemaal op. Ik probeerde er zo leuk mogelijk uit te zien. Toen ik daar stond kwam hij aan. Ik voelde de kriebels helemaal in me buik. Maar toen zag ik hem met iemand anders…, hij stelde haar voor als zijn vriendin. Ik voelde me zo bedrogen! Ik weet niet wat ik nu moet doen… Ik was echt verliefd op hem…

Ah dankje maar toch, ik was zoo verliefd, ik dacht ook echt dat hij mij ook leuk vond…

Weet je zeker dat dat was wat hij je wilde vragen? Want anders was hij je helemaal niets verplicht. Evengoed wel heel kut natuurlijk.

Ik denk van wel… want hij zei steeds ik wil je als mn vriendin, kan niet wachten tot dan…

Ben ik de enige die dit een vaag verhaal vind :’)

Nee, niet echt.

Wanneer hij het niet echt heeft gezegd denk ik eigenlijk dat jij in gedachten iets meer van de situatie hebt gemaakt in je hoofd. Dat is vrij normaal, dat doe ik ook wanneer ik een jongen echt leuk vind. Maar natuurlijk heel vervelend wanneer het niet wederzijds blijkt te zijn, of wanneer hij al een relatie heeft. Toch zul je je eroverheen moeten zetten, aangezien hij niet beschikbaar is.