HELP ME

ik vind een jongen wel leuk,en soms begon hij het gesprek wel, maar als hij dat niet doet weet ik niet of ik dan het gesprek moet beginnen???, want soms heeft hij van die momentjes dat hij heel kort en droog reageert, en we hebben binnekort een date maar als ik een datum zeg zegt hij van: jaa ik denk dat ik dan wel kan dat laat ik dan wel weten, maar ik ben zo bang dat hij het er niet meer over gaat hebben en dat de date dan nooit gaat komen,
please help me

:") Wat wil je nu horen van ons? Wij weten niet hoe het in zijn hoofd gaat.

Daarbij zijn hier genoeg topics van waar je in kunt kijken voor tips.

Nou, ten eerste kan ik niet in zijn hoofd kijken en zie ik dus niet of hij wel of niet interesse heeft. Je klinkt erg obsessed en dat moet je niet doen of zijn.
ALS hij met je wilt daten, heeft hij interesse in je. Je kan hem eén keer duidelijk vragen wanneer hij tijd heeft en dan gelijk afspreken waar en hoe of wat. Als hij zegt dat hij zelf wel zegt wanneer hij kan, laat hem dit dan doen. Het is lastig, omdat je blijkbaar hem ontzettend graag wil zien en/of spreken, MAAR stuur hem niet zoveel, laat hem een keer uit zichzelf beginnen, en blijf absoluut niet elke keer over die date beginnen want dat schrikt hem alleen maar af. Dan denkt hij straks dat je wanhopig bent en dan wil hij helemaal niet meer afspreken.

Laat HEM een beetje moeite voor jou doen, en niet andersom. En als hij niks meer van zich laat horen, dan is dit zijn probleem en niet het jouwe. Succes!

Wacht af, hij wil die date ook dus laat hem maar komen met een datum. Als hij er niet meer over begint zou ik hem vragen of hij het wel echt wil maar word niet te opdringerig, dat is een enorme afknapper voor jongens. Eerst nog maar even afwachten dus… Succes