help me

ik wil nog een verhaal schrijven maar dan iets gezelliger. Ik hou het andere verhaal natuuuurlijk. ALvast bedankt xx :hugs:

Wat moet ik nu weer doen?

ok

Weten jullie misschien een onderwerp

Wel knap als wij een onderwerp verzinnen en jij zo een verhaal uit je mouw schud.

Je moet schrijven over iets wat je leuk, interessant of belangrijk vind. Een goeie schrijver verzint zijn eigen verhalen.

Misschien een meisje en dat meisje wordt verliefd op de sterspeler van het honkbalteam maar hij heeft verkering met de leidster van de cheerleader en het speelt zich af op een Amerikaanse high school. Want zoiets is een onderwerp dat echt niet uitgekauwd is. ik kijk uit naar het topic waarin je om titelsuggesties vraagt (alsjeblieft maak dat niet aan, ik smeek het je)

Verliefdheid?

Jaaaaaaa leeeeeeuk !1!1!!!1!!!1

Gewoon iets wat jouw leuk lijkt.

Wat leuk is is een jongen en een meisje die elkaar alleen maar kunnen afzeiken, maar dat ze op het eind toch iets voor elkaar voelen.

Waarom schrijf je dan niet over… IETS GEZELLIGS!!!1111 ALvast graag gedaan xx :hugs:

Oh doe over een meisje dat op twee jongens verlieft wordt en dan tussen hen beiden moet kiezen!!1!1!1
Zolang je maar geen clichés gebruikt xoxo

Dat was ook mijn eerste gedachte :’)

Dit is echt een formidabel idee!

Nee nee ik weet het! Stel hè, je hebt een meisje. En zij is niet zo populair enzo en dan heb je ook een jongen en hij is zeg maar echt de hotste boy van de school en dan worden ze verliefd op elkaar en dat meisje is helemaal zo van wauwwwwww maar die jongen wil het geheim houden.

En dan gebeurt er nog van alles. Waaaaah spannend.

Of iets met een meisje die dan verliefd word op een vampier maar ze kunnen dus niet verliefd zijn want hij is een vampier.

Jaa! En uiteindelijk worden ze een koppel en het meisje een popu girl. En laat het meisje haar vrienden vallen maar uiteindelijk verkiest ze haar vrienden boven de jongen. Omg Omgg

En dan was uiteindelijk haar beste vriend haar ware liefde. #plottwist

Ik zou iets schrijven over een jongen die er achter komt dat hij een tovenaar is en dat er een hele wereld van tovenaars is en zijn ouders zijn gestorven toen hij een baby was dus woonde hij bij zijn oom, tante en zijn dikke neef.

Succes gegarandeerd.

SM doet het ook altijd goed.