HELP ME!!!!!

Hallo meiden,
Ik hoop dat jullie wat advies voor mij hebben.

Ik ben 7 maanden samen met mijn vriend. We strelen enso, maar als hij in mijn vagina gaat met zn vinger doet het pijn. Ik heb me zelf nog nooit gevingert. Hebben jullie mischien tips hoe ik mn vagina wat losser kan maken zeg maar? Dat het wat minder pijn doet.

Mijn vriend wil graag seks met mij. Ik wil dat nog niet. Ik ben nog maar 14 en ik wil graag wachten tot ik 15 ben (vinden jullie dit jong? Als je dan al een jaar samen met een jongen bent?). Maar ik ben dus bang dat het erg zeer gaat doen (hij heeft geen kleintje). Daarom wil ik graag mijn vagina wat losser maken.

De topictitel is niet duidelijk en in hoofdletters.

Waarom heb je een profielfoto van iemand die 2 jaar geleden vermist was?

OT: Gewoon zelf proberen met vingers?

Wtf, oke troll alert

Je bent er duidelijk nog niet klaar voor om seks te hebben, wacht daar maar een paar jaar mee. Verder is het gewoon oefenen en een beetje ontdekken wat je lekker vind. Hoe oud is je vriend? Als je goed voorbereid bent, doet het geen pijn.

Allereerste doe waar je jezelf prettig bij voelt!!
En glijmiddel kan helpen, het kan ook zijn dat je je misschien meer moet ontspannen?

Je zegt zelf dat je nog geen seks wilt, wacht gewoon nog een paar jaar

Mijn vriend is ook 14. Hij wil al wel seks. Maar hij zei dat het niet persee hoeft en dat hij ook wel wou wachten. Zelf wil ik pas seks als ik echt 100% gewoon niet meer kan wachten om het met hem te doen. Dat heb ik nu nog niet.

Dan moet je gewoon nog even wachten, en dat ook tegen hem zeggen! Als je er nog niet klaar voor bent moet hij dat best begrijpen! Als je jezelf wel gaat vingeren, moet je je wel goed ontspannen, anders doet het ook zeer. x