Help me.

Ik ben echt hopeloos. Op vakantie was er een jongen die ik steeds leuker ging vinden… Op de laatste dag wist ik het zeker: ik vond hem echt leuk. We hebben lang gepraat maar ik heb niet echt het gevoel dat hij mij ook leuk vind. Aangezien ik nu geen mobiel heb, heb ik zijn whatsapp nu niet en ik mis hem echt heel erg. Hij heeft geen twitter(of hij heeft hem niet gegeven) en ik heb zo’n gevoel alsof hem het niks boeit. Hij is me vast al vergeten. Hij woont een eindje verderop. 50 kilometer. Wat moet ik doen? Ik ben zo verdrietig, ik ga hem waarschijnlijk nooit meer zien.

Pfoe al die vakantieliefdes hier:’) Heb zelf ook zo’n geval. Heb je wel zijn voor en achternaam toch? Anders voeg je hem toe op facebook en stuur je hem een leuk berichtje. Vind die vast en zeker leuk! En wie weet zit hij ook met jou in je hoofd. En als het wel iets wordt is die 50 kilometer echt niks. Het is even wennen maar als je het echt voor elkaar over hebt.

facebook :stuck_out_tongue: de beste uitvinding :slightly_smiling_face: wie niet waagt niet wint e :slightly_smiling_face: als hij je ten slotte niet leuk vindt dan woont hij toch lekker 50 km verderop :slightly_smiling_face:

Hij heeft geen facebook, althans, hij zit er nooit op. Als ik een vv zou sturen zou hij hem niet accepteren.

Heeft hij gezegd dat hij je niet zou accepteren ? :astonished:

Neeee! Maar hij zit er nooit op dus hij zou hem ook niet kunnen accepteren. haha!

Neeee! Maar hij zit er nooit op dus hij zou hem ook niet kunnen accepteren. haha!

Komt misschien hard over, maar je zegt het zelf al.
Als hij je echt heel graag nog wilt spreken, zou hij je wel zoeken via facebook/twitter oid.
Misschien vond hij het leuk voor in de vakantie, maar verder niet.
Straks als je je telefoon terug hebt, kan je zien of hij wat gestuurd heeft of niet.
Als hij dat niet heeft gedaan, zou ik er niet meer verder op in gaan.

Ik zou hem gewoon vergeten en genieten van je vakantie! :slightly_smiling_face:

Heeft hij jou nummer of andersom? Als je zijn achternaam weet kan je hem altijd in het telefoonboek opzoeken of zijn adres :slightly_smiling_face:

Nou als je hem nergens op kan bereiken dan lijkt mij dat het vanaf hier stopt toch?

Ja jullie hebben helemaal gelijk! Ik wacht wel tot hij iets van zich laat horen. Tot dan moet ik maar even verdrietig zijn.

Bedankt allemaal :slightly_smiling_face: