Help me!!

Mijn vriend van 15 (ik ben 13) wil graag verder gaan dan zoenen. Maar ik heb gezegt dat ik het nog niet klaar voor ben. Hij blijft het maar vragen.

Wat moet ik doen?

Niks, want je wil niet.

wow jij bent echt cool

Je niet laten ompraten om dingen te doen die jij niet wilt. Jij wilt niet verder, hij moet dat accepteren.

i knowwwww, ik wilde eigenlijk zeggen dat ze er gewoon bovenop moest duiken maar dat zou deze troll vast teveel voldoening geven dus dan maar een serieus antwoord nou daggg

Dat is vervelend dat hij blijft doordrammen.

Mannen/jongens hebben meestal eerder het gevoel dat ze er klaar voor zijn dan vrouwen/meiden.
Als hij echt (van je houd) stapel is op je zal hij dit respecteren en wachten tot jij er klaar voor bent.
Zolang jij je er nog niet lekker bij voelt om verder te gaan dan zoenen dan moet je dat ook niet doen je moet je niks wijs laten maken maar je gevoel volgen.

Probeer er met hem over te praten.
Zodat je weet in welke maten hij verder wilt gaan en jij kan uiten hoe je je daarbij voelt.
Meestal wilt dit wel helpen en zal hij genoegen nemen met wat hij krijg.
Doe niks wat jij niet wilt ook niet als hij gaat dreigen.
Als hij daarmee begint gelijk naar je ouders gaan en daarmee een gesprek houden.

Ik hoop dat je hiermee wat kan.

Volgende keer een duidelijkere topic titel svp.

Wat de rest zegt. Jouw lichaam, JOUW keuze. Niet de zijne.

Onzin.
Verder

dit

:upside_down_face:

Hem een klap in z’n gezicht geven als ie het nog eens vraagt.

Maar even serieus, maak hem gewoon duidelijk dat jij het nog niet wilt doen en dat je het wel zal zeggen als je wel verder wilt dan zoenen. Als ie daar geen genoegen mee neemt dan kan ie, wat mij betreft, beter oprotten en een vriendin zoeken die wel seks met hem wilt.

Niks. Duh.
Jij wilt geen seks, en dat moet hij maar accepteren. Zo niet, dan zoekt meneer maar lekker een ander.

Het is jouw lichaam en dus bepaal jij wat daar mee gebeurd. Klaar.

Vervelend, maar 13 jaar voor seks is veels te jong. Meestal zijn jongens eerder toe aan seks, en aangezien hij al 2 jaar ouder is dan je…
Je zegt zelf dat je het NIET wilt dus doe het dan vooral ook NIET.
Je krijgt er later erg veel spijt van als je het nu wel toelaat, ( en hij vast ook want hij is ook nog erg jong)

Dus meid, hou het gewoon nog even een paar jaar lekker op zoenen, en ga verder als je er zelf klaar voor bent, en niet alleen je vriendje!