Help me..

Hey
Ongeveer 3 maandje geleden “flowde” ik met een jongen van 17. Ik zelf ben 15
Ik was helemaal in love hij ook op mij zei hij.
Maar op een avond zei jij “stuur me foto van je boobies”
Als ik t niet deed was alles over zei hij en dat wou ik niet dus deed het
Maar daarna keek ik die avond op twit en zag dat hij dus gewoon een vriendin had.
Ik heb hem dus daarna 1,5 maand genegeerd.
Gister op fb chat prate hij weer en was helemaal boos…
Hij wou dat ik mezelf ging vingeren voor de cam. Maar dat wil ik niet.
En nu dreigt hij mn foto op twit te zetten.
Wat moet ik doen? Help me pleas
P.s als ik aangifte wil doen bij de politie, komen me ouders het dan tr weten?

Ho die 3 maand = 1,5 vergisde me

Oei. Staat je gezicht erbij op die foto die je hem gestuurd hebt? Als je aangifte doet komen je ouders dit wel te weten denk ik, omdat je minderjarig bent. Die jongen is een zak…en ik hoop dat je hier iets van geleerd hebt. Ik zou vanaf nu ook printscreens maken van jullie gesprekken, mocht het ooit nodig zijn dan kun je bewijzen dat hij je probeerde te chanteren.

Stuur die gesprekken naar z’n vriendin. Zal 'm leren de pervet.

Doe aangifte. Laat alle gesprekken zien aan de politie waar jij van denkt dat ze er wat aan hebben, geef de gegevens die je van hem hebt en zij kunnen er dan wat aan doen.

Ik vind het alvast vreselijk voor je.
Wat een eikel is die kerel :rage:
Natuurlijk had je nooit verwacht dat hij zoiets belachelijk zou doen,
maar het is en blijft slechts een dreigement. Ik zou zeker en vast de conversaties op je pc opslaan en hem duidelijk maken dat als hij dat doet, je aangifte gaat doen.

Je ouders hoeven het denk ik niet te weten als je naar de politie stapt…
Maar doe die aangifte als hij het doet. Eenmaal op internet verschenen, kan dit je nog jaren achtervolgen, dus zorg dat je er snel bij bent. Zo ondervind je op termijn geen schade. Sterkte meid!

oja en trouwens… waaaaaaaaaaaaarom stuur je die foto? Kun je zelf niet bedenken dat die kerel niet goed is als die vraagt om een foto van je boobies? Word dat niet meer bijgebracht door je ouders tegenwoordig?

Dat neemt niet weg dat ik het rot voor je vind hoor

Ik zou zeggen dat hij je met rust moet laten. En zeg erbij dat als hij dat niet doet jij met die gesprekken naar zijn ouders en vriendin gaat, hij zal het wel snappen dan. Doet hij het toch dan ga je best naar de politie, maar hij zal wel twee keer nadenken. Ik ken ook een meisje dat onzeker was en een jongen profiteerde daar van en zat haar bijna te verplichten naaktfoto’s te sturen, we waren toen op kamp en ik had het per ongeluk gelezen toen ik een smsje moest verwijderen uit haar inbox ( we waren 14 jaar of zoiets) Toen had ze het verteld tegen een kampleider die de jongen kende. Die is naar die jongen gestapt en zei ‘als je dat nog één keer flikt vertel ik het tegen je moeder’ sindsdien is het opgelost (:

Ik heb dat nooit geleerd van m’n ouders, ik kreeg dat geloof ik te horen op school.

Maar inderdaad, een jongen die niet meer met je wilt praten als je geen foto van je tieten stuurt is het niet waard om met je te praten.

WAT?! Hij zegt dat ie, als je je tits niet stuurt, niet meer met je gaat praten. Bullshit reden. Had je toen al moeten weten, meid. Maar inderdaad, dreig met z’n vriendin.

Maar als ze 15 is heeft ze toch sowieso toestemming nodig van haar ouders als ze aangifte wilt doen?
Voor de rest ben ik hier mee eens. Ik zou zeker aangifte doen ik hoop echt niet dat hij zo zielig is om het echt door te sturen.
Sterktee meid, ga zo snel mogenlijk naar de politie.

!!

Ik denk niet dat ik het durf om na de politie te gaan. Wil niet dat mn oudrd teleurgesteld zijn en me nooit meer zouden vertrouwen

Ik heb trouwens alle gesprekken nog met hem

Het maakt niet uit hoe snel de politie een foto verwijdert van het internet. Alles wat ooit is verschenen op het internet, zal nooit 100% te verwijderen zijn.

Staat je gezicht op de foto?

Meid is niet zo verstandig eh…

Alleszins. Beter ga je naar de politie, meis. Je ouders gaan niet eeuwig op je boos worden en ze zullen het uiteindelijk begrijpen. Jullie zijn familie. Ze laten je neit vallen voor zoiets. Probeer samen met je moeder bijvoorbeeld naar de politie te gaan.
Dat arrogant joch kan niets posten als hij opgepakt word…
Als hij blijft chanteren, probeer het uit te stellen. Zeg dat je naar een feest moet, dat je niet kunt, dat je ouders in de buurt zijn, etc.
En probeer zo snel mogelijk naar de politie gaan. Zolang je foto’s niet op het internet staan is er geen probleem…
Echt waar meid, denk na… Je foto gaat er eeuwig op staan, wil je toch niet? Dan heb je toch liever even een ‘schaamte’ moment bij je ouders? Verder zal niemand het weten.

Ik heb al best veel meegemaakg met politie… Werd aangereden door polities. Gevecht gehad etc…
En mn ouders teleurgesteld

Volgens mij staat mn hoofd er niet op. Mja hij dreigt nu het er op te zetten als ik niet mezelf vinger voor de cam. :s

Volgens mij? Dat weet je toch…