help me

lieve mensen die dit lezen …
ik zit echt ergens mee
ik en mijn beste vriendin zijn een beetje uit elkaar aan het groeien en we weten allebei niet wat we moeten doen , maar zo kan het niet verder , is er iemand die kan zeggen wat ik moet doen?

Help me alsjeblieft want ik weet niet wat ik moet doen :bored:

zij negeert me soms en gaat meer met anderen om maar ondertussen noemt ze me nog wel haar beste vriendin , en een vriend van haar heeft het verhaal gehoord van haar en zit me nu helemaal af te kraken en noemt me harteloos en ik vind het gewoon echt niet leuk en word er verdietig van

Ga is goed met elkaar praten, ga leuke dingen doen. En als er telkens iets tussen komt, je hebt je best gedaan. En anders, laat elkaar voorlopig even met rust, misschien vind je elkaar over een paar maanden, jaren terug!

Hoe oud ben je? Zo te lezen niet zo oud.
Bij veel meiden komt er een leeftijd dat je andere mensen leert kennen, andere dingen gaat doen etc. Dit hoeft natuurlijk niet te betekenen dat je gelijk niet meer vriendinnen met elkaar kan zijn! Jullie moeten allebei een beetje ontdekken wie je bent en wie je wilt en gaat worden. Het is dan logisch dat jullie niet allebei hetzelfde doen.
En over het roddelen: Jullie zitten vast nog wel in de puberteit, dan doe of zeg je nou eenmaal soms rare dingen.