help me

hoi iedereen !

op de vakantie zie ik eindelijk mijn vakantie vriendje weer…
en nou vroeg ie aan mij of ik seks met hem wil, dat wilde ik wel.
nu is dus het enige probleem dat we op een camping zitten, dus dat iedereen alles kan horen…
hebben jullie nog tips voor waar wij het kunnen doen ?
xxxx

Nee.

Nee. Je doet maar een prop in je mond als je bang bent dat ze je horen kreunen of je zoekt zelf een rustig plekje op.

Gewoon niet.

oke.

Wacht gewoon tot je weer thuis bent, die ene week of twee weken kunnen er toch ook nog wel bij of hebben jullie helemaal afgesproken wanneer je het gaat doen ofzo?

Vakantie vriendje? Als in die zie je alleen maar als je op vakantie bent, en is alleen dan je vriendje?

Waarom zou je daar dan mee naar bed gaan?

Dit.

Hahaha

Gevolg na de vakantie: SPIJT

+1

Als het geluid het probleem is kan hij ook gewoon zijn hand over je mond heen doen zodat je niets hoort. Ik zou niet weten waarom je per sé zoveel geluid zou willen maken op een camping. Doe het gewoon rustig en stil.

Als ik jou was zou ik een bos daar kort bij zoeken XD
DOe het veilig!

Dus…

[quote author=Peppermint link=topic=275252.msg272921219#msg272921219 date=1372179026]

Hoe oud ben je eigenlijk.

waarom zou je ineens seks willen met iemand die je superlang niet meer hebt gezien waarschijnlijk en alleen je vriendje is op vakantie.

van ons kan je geen hulp verwachten.

Als het goed voelt en je het zeker weet en niet te jong bent why not?
Het op de camping doen hoeft geen probleem te zijn als je tenminste je eigen tent hebt of hij een eigen tent heeft.
Spreek met elkaar af dat je naar bed gaat, lief Weltrusten zegt tegen je ouders en doet alsof je gaat slapen. Vervolgens blijf je wakker tot 2 uur (dit spreek je af) en komt de een bij de ander in de tent. Doe het niet op een luchtbed, dat maakt lawaai maar leg je deken of slaapzak gewoon op de grond in je tent. Overdreven kreunen etc heeft volgens mij nog nooit zin gehad dus is in dit geval ook helemaal overbodig. Ook nuttig is het om vooraf al de condoomverpakking open te maken (ivm geluid) en je hand over de rits van de tent te doen om het geluid te dempen als je de tent open doet.

Ik hoop dat je wat aan deze tips hebt en het alleen doet als je er zelf echt klaar voor bent! Je hebt maar een keer een eerste keer!