Help me

Hey, ik ben 13 jaar ik woon in Nijmegen en ik rook, blow, kots m’n eten ut en snij mezelf… M’n ouders weten dat ik blow rook en snij. En ze willen natuurlijk dat ik stop, maar dat kan ik niet. Ik zit er echt helemaal doorheen en weet niet meer wat ik moet doen. Daarbij ben ik ook nog eens verliefd op m’n beste vriendin… Als ik niet stop, willen ze me niet meer in huis hebben en ik vraag me af waar ze me eventueel naartoe kunnen sturen… Want ik durf er zelf niet meer op terug te komen, heeft iemand hier ervaring mee ? Weet iemand waar ze me naar toe sturen ? Kom niet aan met bullshit verhalen aub . Ik weet dat ik serieus hulp nodig heb …maar ik weet niet wat ik moet doen.

Psychiater? ze hebben toch ook van die speciale ‘verenigingen’ voor mensen met zulke problemen?
Succes!

Professionele hulp zoeken!

Je zou inderdaad professionele hulp moeten zoeken. Zoals een psychiater, die kan uitzoeken waarom je snijdt, blowt, rookt en je eten uit kotst. Heb je jezelf eigenlijk afgevraagd waarom je dat doet? Ben je onzeker of gaat het thuis niet goed? Als het thuis niet goed gaat is het inschakelen van een maatschappelijk werkster het beste die kan jou en jouw ouders begeleiden om ervoor te zorgen dat jij je weer lekker in je vel voelt. Ik hoop dat dit je geholpen heeft.

Hang in there!

Zoek inderdaad professionele hulp. Alleen zij kunnen je echt van de problemen die je hebt af helpen inderdaad…

wat betreft je beste vriendin. Ik zou het haar gewoon eerlijk vertellen… ik heb ook een vriendin die op meiden valt en zij was ook verliefd op mij. Ze heeft met veel moeite het aan me verteld en begreep dat het niet wederzijds was, onze band is alleen maar beter geworden!!

xxx sterkte.

Jou ouders willen je waarschijnlijk naar een speciaal tehuis laten gaan, waar er meer meisjes zijn met problemen zoals jij. Ze gaan je daar helpen. Ik zou het er met je ouders over hebben of ze je daar heen laten gaan of niet en hoe jullie als gezin jouw problemen oplossen. veel succes :slightly_smiling_face: x