Help me.

Ik ben een meisje van 12 jaar over 30 dagen 13…
ik ben 1,71 ongeveer 49/50 kilo.
Ik ben niet te zwaar ofzo, maar tog vind ik men boven benen TE breed.
et liefst bn ik tog 4/5 kilo lichter ik weet eigenlijk niet waarom.
ik voel me vaak onzeker ik weet echt niet wat ik moet doen.
Voor dat ik buikgriep had was ik 53 kilo ik moest de hele tijd overgeven, en niet eten, ik weet het niet maar ik voel me zo beter? met die kilotjes, er af.
ik snap mezelf soms ook niet meer.
Ik hoop echt dat iemand mij kan helpen met deze problemen.
Groetjes een onzeker meisje.
Ik meen dit Serieus.!

En daar gaan we weer met ‘ik ben te dik’ topics.

Je bent nog maar 12 en zeker niet te dik. Dus eet gewoon en zeur niet.

Nee. Gewoon nee.

meid ik zou maar anders denken over jezelf …
ik spreek uit ervaring
ik heb anorexia…
alsjeblieft laat het niet zover komen zoals bij mij want bij mij is het te laat.

Je bent 12/13 jaar en nog volop in de groei. Afvallen is écht niet nodig, 50 is een prima gewicht. Als je bovenbenen écht te dik zijn, kun je die trainen (cardio) zodat het plaatselijk afvalt. Maar eerlijk gezegd denk ik dat dat wel meevalt.

Geloof me, hoe vaak ik jongens wel niet heb horen zeggen dat ze modellen dunne benen niet mooi vinden. Niet dat je het voor de jongens doet, maar voor je eigen gevoel.
Geloof je je gaat jezelf echt accepteren. Ik wou eerst allemaal afvallen en het lukte me ook, maar nu ik ben aangekomen en ik gewoon best brede bovenbenen heb, zit ik lekkerder in m’n vel dan ooit.
Je bent in de groei en het zal misschien nog wel veranderen, maar ga niet veel minder eten of te veel sporten!

1. Je bent 12 dus zou helemaal niet over afvallen moeten nadenken, want dat is echt heel ongezond op jouw leeftijd, aangezien je nog in de groei bent
  2. Je hebt een goed gewicht, dus afvallen hoeft zeker niet.
  3. Als je je bovenbenen écht te dik vindt, kun je gaan trainen, maar dan wel geen spieroefeningen, want daar worden je spieren groter van, waardoor je benen waarschijnlijk nog wat dikker worden, maar wel steviger. Eigenlijk zou je cardio moeten doen

je bent lang dus je gewicht past er prima bij…

Dafuq, ik heb dezelfde lengte als jij en ben 9 kilo zwaarder, en ben best dun?
Volgens mij heb je al ondergewicht, meid, en neig je nu ernstig naar anorexia.
Het is juist mooi dat je wat vollere bovenbenen hebt, accepteer dat gewoon. Waarom zou het niet mooi zijn? Daarnaast is schoonheid subjectief, niet iedereen vindt misschien volle bovenbenen mooi, maar dat geldt ook voor dunne bovenbenen.

http://24.media.tumblr.com/tumblr_m8eewykfdi1rsuviuo1_400.gif

ik ben bijna 15, 1.65 en weeg bijna 20 kg meer. Als jij jezelf als dik ziet, als wat zou je mij dan aanzien?

Nee maar ff serieus. Je hebt een prima gewicht.

Jeetje, 1.71 en 50 kilo? Je hebt echt een goed gewicht! Brede benen kunnen ook komen door veel spieren. Dat heb ik namelijk ook behoorlijk.
Maar je bent 12, dus wees wat minder streng voor jezelf en weet dat je een prima gewicht hebt!

Dit is echt een prima gewicht voor je! Waarom zou je afvallen als het niet nodig is? Je bent zelfs licht voor je lengte! Be happy with yourself!

Je zit in de puberteit. Dan is het logisch dat je je soms een beetje vreemd voelt. Afvallen is nergens voor nodig. Je bent niet per se mooier als je 4 kilo afvalt, wel als je gewoon uitstraalt dat je lekker in je vel zit. Dus probeer dat maar gewoon :slightly_smiling_face:

ik ben 1,60 en weeg 49 kilo dus , je bent helemaal niet 'dik '… ik wou dat ik zo lang en dan zoveel kilo woog ! je bent nog in de groei so don’t worry (:

als je écht onzeker bent over je benen moet je been oefeningen doen zodat je daar afvalt. ga serieus niet afvallen. je hebt een prima gewicht…