Hee meiden!
Ik zit een beetje met een jongen die ik superleuk vind. We zijn ook al samen een keer wat leuks gaan doen. Hij zei dat hij het heel gezellig vond en dat het voor herhaling vatbaar was
Maar… ik heb nu een megaprobleem…
Mijn zusje wist dat ik deze jongen leuk vond, dus ging een beetje stalky bij z’n facebook, instagram twitter etc. kijken. Daar heeft ze het broertje van die jongen gezien die even oud is als haar. Ze vindt hem nu helemaal leuk terwijl ze hem in t echt nog nooit had gezien :dry:…
Ze heeft hem uiteindelijk met haar vriendinnen toegevoegd op social media en een beetje met dat broertje gepraat etc. en is zelfs met hem gaan ‘chillen’. Waar ik me aan erger is dat ze zich niet eens aan Bas (de jongen waar ik mee zit) heeft voorgesteld of begroet terwijl hij gewoon in de woonkamer was toen ze binnen kwamen. Toen m’n zusje thuis kwam heeft ze alleen maaar van die dingen zitten vertellen als: ‘Wauw volgens mij kon hij zijn ogen niet van me af houden.’ ‘Hij lachte de hele tijd heel schattig naar me.’ maar ze hebben alleen maar gegamed.
Ik merk aan Bas dat hij het erg vreemd vond, omdat mijn zusje overkomt als een stalker en dan ook nog uitgerekend met zijn eigen broertje af gaat spreken. Hij heeft uit het niets nu al ruim 2,5 week niet meer tegen me gepraat wat mij pijn doet
M’n zusje zegt nu ook dingen als “jij vind Bas helemaal niet leuk, je bent niet verliefd” als ik zeg dat Zac Efron knap is ofzo bijvoorbeeld. en dat zij het broertje wel helemaal leuk vind. Dat slaat toch gewoon nergens op? Ik weet echt niet wat ik moet doen
Iemand ideëen?
Liefs,
Lisa