Help! me zusje is verliefd op het broertje van de jongen waar ik mee zit D:

Hee meiden!

Ik zit een beetje met een jongen die ik superleuk vind. We zijn ook al samen een keer wat leuks gaan doen. Hij zei dat hij het heel gezellig vond en dat het voor herhaling vatbaar was :hugs:
Maar… ik heb nu een megaprobleem…

Mijn zusje wist dat ik deze jongen leuk vond, dus ging een beetje stalky bij z’n facebook, instagram twitter etc. kijken. Daar heeft ze het broertje van die jongen gezien die even oud is als haar. Ze vindt hem nu helemaal leuk terwijl ze hem in t echt nog nooit had gezien :dry:…

Ze heeft hem uiteindelijk met haar vriendinnen toegevoegd op social media en een beetje met dat broertje gepraat etc. en is zelfs met hem gaan ‘chillen’. Waar ik me aan erger is dat ze zich niet eens aan Bas (de jongen waar ik mee zit) heeft voorgesteld of begroet terwijl hij gewoon in de woonkamer was toen ze binnen kwamen. Toen m’n zusje thuis kwam heeft ze alleen maaar van die dingen zitten vertellen als: ‘Wauw volgens mij kon hij zijn ogen niet van me af houden.’ ‘Hij lachte de hele tijd heel schattig naar me.’ maar ze hebben alleen maar gegamed.

Ik merk aan Bas dat hij het erg vreemd vond, omdat mijn zusje overkomt als een stalker en dan ook nog uitgerekend met zijn eigen broertje af gaat spreken. Hij heeft uit het niets nu al ruim 2,5 week niet meer tegen me gepraat wat mij pijn doet :frowning_face:

M’n zusje zegt nu ook dingen als “jij vind Bas helemaal niet leuk, je bent niet verliefd” als ik zeg dat Zac Efron knap is ofzo bijvoorbeeld. en dat zij het broertje wel helemaal leuk vind. Dat slaat toch gewoon nergens op? Ik weet echt niet wat ik moet doen :frowning_face:
Iemand ideëen?

Liefs,

Lisa

:’) hoe oud zijn jullie

Het klinkt alsof ze jaloers is. Lekker je eigen ding doen en ga weer met Bas praten. Maak de situatie niet zelf ongemakkelijk door niks tegen hem te zeggen, misschien weet hij zelf niet wat hij ermee aan moet. Als je er zelf cool en luchtig onder blijft zal hij ook wat meer ontspannen.

Haha 17, k weet t, het verhaal komt supersuf over:’)

oke ik ben wantrouwend maar het is wel heel typisch dat er de laatste paar dagen zóveel soortgelijke topics worden geopend van allemaal ‘nieuwe’ users met een paar berichten :")

tjaa ik zit hiermee en altijd als ik iets met meidendingen aan t googelen ben kom ik op dit forum uit, dus dacht probeer t maar… als je me hier niet wil hebben ga ik wel weg haha

Ik zou het lekker negeren.

Ik ken een tweeling en die hadden allebei een relatie met twee broers… Dat ging best wel prima, het is alleen even wennen lijkt mij?
Maar als je denkt dat je zusje dit niet serieus meent, zou ik toch eens met haar of je ouders het erover hebben?

Niemand hoeft sowieso weg :wink: Het is alleen zo dat vaak nieuwe accounts worden geopend door mensen die ons gewoon in de maling zitten te nemen om antwoorden uit te lokken. En dat gebeurt zo vaak dat we dingen niet meer zo snel geloven.

En als je een jongen van 17 jaar bent en je kunt niet eens even vertellen dat je toch niet zo’n interesse hebt, dan moet je hem lekker laten zitten. Dit vind ik in ieder geval niet de schuld van je zusje.

heeft m’n zusje steeds vaker, beetje vervelend maarja t blijft me zusje…
Ik hoop het en ik probeer vanavond wel gewoon tegen m te praten! (:

Ik snap dat je het vervelend vindt. Maar waarschijnlijk vindt Bas het gewoon een beetje raar. :wink: Praat even met hem. Vraag of ie kan afspreken via SMS, W’App, Facebook, etc.

Komt wel goed.