Help me x

Heyhoi!
Ik heb dus een blog ---- en wil daar graag wat meer op posten. Ik hoop dat jullie ideetjes voor me hebben =$

Ik wil bijvoorbeeld graag veel DIY gaan posten! Iemand een leuke?

xo

Grapjas, dit is reclame. We hebben je door. Dit mag niet :'D

Deels reclame, maar oke.

Het is jou blog, dus het lijkt me dat jij genoeg fantasie en creatief genoeg bent om zelf dingen te bedenken, want je kan niet altijd dingen gaan vragen.
En als je nu al geen idee hebt wat je moet plaatsen, dan zal dat zo blijven lijkt me.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

En oké een tip als je professioneel wilt overkomen, begin je post niet met ‘Heyhoi luitjeessss,’ en zet achter de titel geen ‘x’

En geen caps lock, 'Hmm… OMG I DON’T KNOW. 1 GROOT DELIMMA, HEEEEEEELPPP. ’ dat bedoel ik ermee.

Komt niet echt professioneel over naar mij toe.

Goed ik heb de moeite genomen 1 bericht te bekijken, alstublieft.

Wauw, hier moest ik echt hardop om lachen :’)

A , het is een blog over wat is die dag heb meegemaakt… Dus k doe juist wel alles erin zetten enzo q
B , ik wil niet professioneel overkomen want k ben pas 13.

Kind, vraag dan geen advies.

Hahaha ik zie dat serieus nu pas.

Ik vraag alleen of jullie nog leuke DIY weten, maarja.

Dan snap ik niet waarom je je blog erbij moet vermelden en valt dit inderdaad onder reclame.

HAHA toen ik het zag vond ik het grappig.

ik heb zelf ook een blog en ik heb vaak ook het zelfde probleem.
mijn tips is: ga op andere blogs kijken en kijk wat je beter kan doen.
of maak een filmpje van hoe jezelf nagellak maakt

xx

DIY; mooi blog:

Maak een account aan op blogger.
Verzin een originele naam.
Let op spelfouten.
etc.

:grinning_face_with_smiling_eyes: Dat is al een uitdaging als DIY denk ik.

het is leuker als je zelf wat verzint, de dingen van internet zijn al bekend dus ik het leuker als je zelf met iets komt. zo moeilijk is het niet gewoon een beetje fantasie :grinning:

thanks x

Slotje. Het is niet toegestaan de link van je blog te plaatsen buitenom het daarvoor bestemde topic. En voor leuke do it yourselfs, kun je gewoon op het forum en de homepagina kijken. Staat er vol mee :slightly_smiling_face: