Help me! Wat moet ik doen?

Hoooi lieve mensen,

ik zit in een gigantisch dilemma, het is namelijk zo.
Een vriendin van mij was een tijdje bezig met een jongen, dat is nu een beetje over. Hij vind haar niet meer zo leuk, maar zij hem wel. Nu appen die jongen en ik heeel erg veel en spreken ook af. Ik vind hem leuk en hij vind mij veel leuker dan die vriendin. We weten beide niet wat we moeten doen, wel of niet zoenen, wel of niet met elkaar bezig gaan. Hopelijk weet iemand wat ik het beste kan doen. Dus help me!!

Dikke kus

Ik denk niet dat het slim is om te doen als je je vriendschap wilt behouden.

Gewoon doen liefde is niet te stoppen

Ligt eraan wat je belangrijker vind. Maarja het is ook nutteloos om verkering te hebben met iemand die je niet eens meer leuk vind. Praat met je vriendin hier over en met hem. Sterkte!

Ik vind hem juist wel leuk, mijn vriendin vind hem leuk, maar hij vind mij leuker dan mijn vriendin.
Heb het er met hem overgehad en beide vinden we het kut om haar te kwetsen maar ook kut om onze gevoelens te moeten onderdrukken.
Super bedankt!

Wat je ook doet, doe het in ieder geval niet stiekem. Wees eerlijk tegen je vriendin en probeer een beetje te peilen wat zij precies nog voor hem voelt en hoe zij er over zou denken als je met die jongen zou afspreken.